sidenavigering i modulen 'Visning av nyhetsmating'

Generelle spørsmål relatert til Joomla! 2.5, som ikke passer i andre forum ovenfor

Moderators: sone12, Per Yngve Berg

Locked
Rosenborg
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 75
Joined: Wed Jun 10, 2009 2:43 pm

sidenavigering i modulen 'Visning av nyhetsmating'

Post by Rosenborg » Wed Mar 13, 2013 1:47 pm

Jeg har ikke benyttet modulen 'Visning av nyhetsmating' så mye, men tester den litt nå.

Jeg har lagt inn en link til en RSS-mating og valgt at den skal vise 4 nyheter. Matingen består av flere nyheter så jeg lurer på om det er mulig å legge inn en slags sidenavigering for å vise neste 4 nyheter osv.?

Siten er offline så jeg har lagt ved en skjermdump.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

User avatar
rued
Joomla! Virtuoso
Joomla! Virtuoso
Posts: 4840
Joined: Fri Sep 16, 2005 10:23 pm
Location: Finland / Norway
Contact:

Re: sidenavigering i modulen 'Visning av nyhetsmating'

Post by rued » Sat Sep 14, 2013 11:43 am

Helt sikkert mulig, men da må du kunne kode - noe du sikkert ikke gjør ut fra spørsmålet.

Alternativet da er å se om det finnes en ferdig modul som kan gjøre dette under Extensions, eller søk i Google. Eventuelt at du leier noen til kode om ekisterende modul for deg (Rent a Coder el.a.).
Rune Rasmussen - https://syntaxerror.no/
Norske nettløsninger og integrasjoner, brukerstøtte og vedlikehold m.m. for betalende kunder.

Norske oversettelser -> viewtopic.php?f=210&t=1006497

Rosenborg
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 75
Joined: Wed Jun 10, 2009 2:43 pm

Re: sidenavigering i modulen 'Visning av nyhetsmating'

Post by Rosenborg » Mon Sep 16, 2013 7:41 am

Takker for tilbakemeldingen.

Da tror jeg denne tråden kan merkes som løst, men jeg får ikke editert trådstarten min lenger, så jeg lurer på om moderator kan være behjelpelig med å merke innlegget med grønn hake?


Locked

Return to “Generelt”