Tweetalige site blijft maar foutgaan

Hier kun je vragen stellen over de nieuwste Joomla 2.5 ontwikkelingen en ondervonden problemen melden. (nb: gebruikers van Joomla 1.7 & 1.6 wordt aangeraden te upgraden naar 2.5)

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
Evenepoel
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 223
Joined: Thu Aug 18, 2005 9:57 am
Location: Roosdaal (Belgium)

Tweetalige site blijft maar foutgaan

Post by Evenepoel » Tue Apr 22, 2014 9:45 am

Ik ben al een tijdje aan het proberen een tweetalige site NL-FR op poten te zetten in Joomla 2.5.19.

Ik ben gestart van een quickstart-pakket met voorbeelddata maar heb deze verwijderd en enkel de basis behouden: een mainmenu met 1 pagina op "All" en daarnaast een menunl en een menufr, beide met 1 homepagina toegewezen aan de taal.

In he begin lijkt het te werken maar tegen dat tijd dat ik alles ingesteld heb zoals het volgens mij moet, krijg ik foutpagina's. Volgens mij staat alles nochtans perfect ingesteld, maar helaas >:( :(


Mocht iemand even voor mij willen nakijken, geef ik graag de inloggegevens van deze website (http://www.guyweb.be/wcv)
Last edited by imanickam on Tue Apr 22, 2014 12:53 pm, edited 1 time in total.
Reason: Moved the topic from the English forum Language - Joomla! 2.5 to the appropriate Dutch forum. In the future, please post your questions in the appropriate language forum.

waarnemer
Joomla! Hero
Joomla! Hero
Posts: 2954
Joined: Sun May 04, 2008 12:37 pm

Re: Tweetalige site blijft maar foutgaan

Post by waarnemer » Tue Apr 22, 2014 1:06 pm

heb je de plugin "system - language filter" wel aan staan? of anders stuur me een PM...

Evenepoel
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 223
Joined: Thu Aug 18, 2005 9:57 am
Location: Roosdaal (Belgium)

Re: Tweetalige site blijft maar foutgaan

Post by Evenepoel » Tue Apr 22, 2014 1:15 pm

Beste

Vreemd genoeg heb ik het ondertussen terug aan de praat, weliswaar zonder zelf nog goed te weten welke ingreep het probleem veroorzaakte.

Met de taalplugin 'aan' trad het probleem op en kreeg ik steeds een 404-foutmelding (artikel kan niet gevonden worden). Zette ik de taalplugin terug uit, dan kreeg ik wel de site te zien, maar beide vlagjes (nl en fr) in de taalkiezer toonden beide de NL-site (logisch).

Bedankt alvast voor je hulp , voorlopig lijk ik terug gered maar voor hoelang , :( Mocht je even de tijd willen nemen of te checken waar ik fout bezig ben, stuur ik je in pm de inloggegevens.

Mvg
Guy

waarnemer
Joomla! Hero
Joomla! Hero
Posts: 2954
Joined: Sun May 04, 2008 12:37 pm

Re: Tweetalige site blijft maar foutgaan

Post by waarnemer » Tue Apr 22, 2014 2:08 pm

.. ik heb alleen maar 404........


Locked

Return to “Joomla! 2.5”