HELP!!

Hier kun je vragen stellen over de nieuwste Joomla 2.5 ontwikkelingen en ondervonden problemen melden. (nb: gebruikers van Joomla 1.7 & 1.6 wordt aangeraden te upgraden naar 2.5)

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
vincent1970
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 2
Joined: Mon Mar 10, 2014 1:37 pm

HELP!!

Post by vincent1970 » Fri Apr 25, 2014 12:00 pm

Ik ben nog niet zo lag actief binnen t joomla gebeuren.

Via J4age statistics zie ik dat een gebruiker (via diverse proxyservers) mijn backend kan benaderen. (de rechtstreekse link naar de foto mappen.) Dit is absoluut niet de bedoeling. HOE KAN IK DIT AFSCHERMEN en oplossen zodat dit niet meer mogelijk is? wie kan me helpen?

Mijn website (voor hobbyfotografie) is bedoeld om mijn fotowerk te laten zien en mensen fotowerk te laten downloaden. Algemeen werk staat publiek en de rest achter login..

Ik gebruik admiror gallery (plugin)voor t showen van de content.

Graag advies

Vin

Bert1970
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 3
Joined: Tue Sep 23, 2014 11:00 am

Re: HELP!!

Post by Bert1970 » Tue Sep 23, 2014 11:28 am

vincent1970 wrote:Ik ben nog niet zo lag actief binnen t joomla gebeuren.

Via J4age statistics zie ik dat een gebruiker (via diverse proxyservers) mijn backend kan benaderen. (de rechtstreekse link naar de foto mappen.) Dit is absoluut niet de bedoeling. HOE KAN IK DIT AFSCHERMEN en oplossen zodat dit niet meer mogelijk is? wie kan me helpen?
Kan je wat specifieker zijn hoe je backend benaderd word? Naar mijn weten kan je enkel in de backend komen door in te loggen via 'jou_site/administrator' en die rechtstreekse link kan ik ook niet echt volgen of je moet die al zelf op je site hebben gezet. Meer informatie graag, zo ga je echt niet geholpen worden.

Groetjes Bert.


Locked

Return to “Joomla! 2.5”