plug ins verwijderd site niet meer toegankelijk

Hier kun je vragen stellen over de nieuwste Joomla 2.5 ontwikkelingen en ondervonden problemen melden. (nb: gebruikers van Joomla 1.7 & 1.6 wordt aangeraden te upgraden naar 2.5)

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
la Confidente
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 1
Joined: Mon Jul 21, 2014 4:45 pm

plug ins verwijderd site niet meer toegankelijk

Post by la Confidente » Mon Jul 21, 2014 5:08 pm

Ik heb geprobeerd om mijn site wat op te ruimen.
Tientallen plug ins en componenten, geinstalleerd in de tijd, die niet voldeden opgeruimd.
Maar ik ben kennelijk wat te hard van stapel gelopen en heb er één of meerdere verwijderd die hadden moeten blijven.

Mijn site geeft nu een foutmelding en in de admin kan ik wel inloggen maar er is geen menu zichtbaar.
Via een direct adres naar een component kom ik wel in de admin en kan hierin ook werken.

Wie heeft hier een idee over?

http://www.laconfidente.fr
Last edited by imanickam on Tue Jul 22, 2014 10:57 am, edited 1 time in total.
Reason: Moved the topic from the [English] form Administration Joomla! 2.5 to the appropriate Dutch Forum. In the future, please post your questions in the appropriate language's forums.

Bert1970
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 3
Joined: Tue Sep 23, 2014 11:00 am

Re: plug ins verwijderd site niet meer toegankelijk

Post by Bert1970 » Tue Sep 23, 2014 11:31 am

Wat dacht je van een backup? Of heb je die niet gemaakt voordat je aan de schoonmaak begon.

Groetjes Bert.

sander_v_bergen
Joomla! Guru
Joomla! Guru
Posts: 529
Joined: Fri Oct 21, 2011 2:04 pm

Re: plug ins verwijderd site niet meer toegankelijk

Post by sander_v_bergen » Tue Sep 23, 2014 11:52 am

Je kunt proberen om dezelfde versie van Joomla (als het goed is 2.5.24) te downloaden en te uploaden naar je FTP. Denk er hierbij wel aan dat je de 'installation' folder niet upload.
Ook zou ik je huidige configuration.php behouden.

Op deze manier worden alle originele bestanden weer terug gezet.

Als je een back-up hebt, zoals Bert al aangeeft, kun je deze ook gebruiken om je site te herstellen.


Locked

Return to “Joomla! 2.5”