Geen toegang tot Backend na overzetten site

Installatie van Joomla! 2.5. NB: gebruikers van Joomla 1.7 & 1.6 (= Short Term Support versies) wordt aangeraden te upgraden naar Joomla 2.5 (= Long Term Support versie).

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
GraphicDsign
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 4
Joined: Sat Sep 17, 2011 12:42 pm

Geen toegang tot Backend na overzetten site

Post by GraphicDsign » Wed Nov 14, 2012 1:59 pm

Ik heb via Akeeba Kickstart een site overgezet naar een andere server. Indien ik nu wil inloggen op de backend, krijg ik na ingeven gebruikersnaam en wachtwoord een error :

Fatal error: Call to a member function login() on a non-object in /var/www/vhosts/isctennisacademie.be/httpdocs/administrator/components/com_login/admin.login.php on line 64

Hoe los ik dit op ?

User avatar
mikeveeckmans
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 44
Joined: Tue Feb 27, 2007 1:18 am
Location: Antwerp - Belgium
Contact:

Re: Geen toegang tot Backend na overzetten site

Post by mikeveeckmans » Thu Nov 29, 2012 12:48 pm

blijkbaar ergens toch de mist in gegaan met je backup, heb je deze geupload volgens binaire overdracht ?

Supertachtig
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 4
Joined: Sun Jan 05, 2014 9:58 am
Contact:

Re: Geen toegang tot Backend na overzetten site

Post by Supertachtig » Sun Jan 05, 2014 10:05 am

GraphicDsign wrote:Ik heb via Akeeba Kickstart een site overgezet naar een andere server. Indien ik nu wil inloggen op de backend, krijg ik na ingeven gebruikersnaam en wachtwoord een error :

Fatal error: Call to a member function login() on a non-object in /var/www/vhosts/isctennisacademie.be/httpdocs/administrator/components/com_login/admin.login.php on line 64

Hoe los ik dit op ?
Zijn de server settings hetzelfde?

omd123
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 4
Joined: Tue Jan 25, 2011 9:59 pm

Re: Geen toegang tot Backend na overzetten site

Post by omd123 » Fri Jan 10, 2014 8:58 pm

Als je een back-up met Kickstart terug zet, dan zul je eerst op je nieuwe host een database aan moeten maken. Deze gegevens vul je in en vervolgens wordt alles voor je geresteerd.
Heb je de juiste gegevens ingevuld?
Zo ja….leeg de cache van je browser eens.


Locked

Return to “Installatie 2.5”