Database connection error (2): Could not connect to MySQL.

Installatie van Joomla! 2.5. NB: gebruikers van Joomla 1.7 & 1.6 (= Short Term Support versies) wordt aangeraden te upgraden naar Joomla 2.5 (= Long Term Support versie).

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
marijkefontijn
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 1
Joined: Tue Nov 20, 2012 2:06 am

Database connection error (2): Could not connect to MySQL.

Post by marijkefontijn » Tue Nov 20, 2012 2:15 am

Database connection error (2): Could not connect to MySQL. :eek:

Dit is de melding die ik krijg. Ik heb uw hele handleiding gevolgd; het lukt altijd, ik heb meerdere domeinen lopen, allemaal joomla sites. Hier gaat het om www.studieberoepskeuze.nl

Ik heb de gegevens echt juist overgenomen.

db server: db.studieberoepskeuze.nl
db naam: md279024db237910
gebruikersnaam: md279024db237910
wachtwoord: s4mwSyI7

Kunt u voor mij checken wat er nou fout gaat bij de site. Ik heb alle mogelijke oplossingen op google geprobeerd, al eens een nieuw wachtwoord voor de database aangemaakt.

Het is mij niet duidelijk, als de installatie niet helemaal goed gegaan is, waar ik nou moet kijken om deze zaken te checken; kunt u mij dat uitleggen? Ik kan nu alleen via ftp in de map kijken waar alles staat, maar ja dat zijn duizenden files, geen beginnen aan.

Ik kan mij voorstellen dat u hier inloggegevens voor nodig heeft.
Mijn gebruikersnaam hier is [email protected] en het wacht woord is Studie55555.

Dit is op dit moment ook de toegangsinfo voor joomla. Niet zo handig om op een forum te zetten, daarom zal ik het als alles werkt meteen weer veranderen.

Ik hoop echt dat u mij kunt helpen; de klant moet de site morgen einde middag online hebben; oooops!

Nou bedankt vast, hoop dat u mij kunt helpen!
Last edited by imanickam on Tue Nov 20, 2012 2:58 am, edited 1 time in total.
Reason: Moved the topic from the forum Installation Joomla! 2.5 to the forum Dutch - Installatie 2.5. In the future, please post your questions in the appropriate forums.

User avatar
johans
I've been banned!
Posts: 1293
Joined: Tue Oct 26, 2010 3:54 am
Contact:

Re: Database connection error (2): Could not connect to MySQ

Post by johans » Tue Nov 20, 2012 3:16 am

i dont understand the language but for sure i understand the issue its your configuration setting not connected to your database..

User avatar
mikeveeckmans
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 44
Joined: Tue Feb 27, 2007 1:18 am
Location: Antwerp - Belgium
Contact:

Re: Database connection error (2): Could not connect to MySQ

Post by mikeveeckmans » Thu Nov 29, 2012 12:40 pm

Volgens mij is deze al opgelost ;-)


Locked

Return to “Installatie 2.5”