in artikelbeheer kan ik niets meer wijzigen

Installatie van Joomla! 2.5. NB: gebruikers van Joomla 1.7 & 1.6 (= Short Term Support versies) wordt aangeraden te upgraden naar Joomla 2.5 (= Long Term Support versie).

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
ghijsens
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 2
Joined: Wed Aug 31, 2016 3:30 pm

in artikelbeheer kan ik niets meer wijzigen

Post by ghijsens » Wed Aug 31, 2016 3:49 pm

Dag,

nu mijn collage de zaak heeft verlaten moet ikzelf aan de bak om mijn website wat aan te passen.

Ik was bezig met mijn website wat aan te passen en heb waarschijnlijk iets te snel upgrade gedaan van 1.1.... naar 2.5.28

Want wanneer ik nu bvb in artikelbeheer een pagina wil openen om wat tekst te wijzigen, dan krijg ik een blanco pagina! Nochtans staat hij wel nog online, alleen kan ik er dus niet meer aan veranderen

Wat deed ik verkeerd of wat dien ik nog extra te doen (misshcien upgraden naar 3.1?)

mvg,
Bart

waarnemer
Joomla! Hero
Joomla! Hero
Posts: 2954
Joined: Sun May 04, 2008 12:37 pm

Re: in artikelbeheer kan ik niets meer wijzigen

Post by waarnemer » Thu Sep 01, 2016 7:21 am

van 1.1 naar 2.5.28 dat is inderdaad erg snel.
Je hebt geen backup?

ghijsens
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 2
Joined: Wed Aug 31, 2016 3:30 pm

Re: in artikelbeheer kan ik niets meer wijzigen

Post by ghijsens » Thu Sep 01, 2016 8:19 am

beste,

neen, maar eigenlijk is mijn website maar een heel kleine met 5 pagina's en wat tekst.ik wil best een back up maken en zal het ook proberen.
Eigenlijk wil ik een volledig nieuwe site opmaken met een ander template. Misschien dat ik beter naar de laatste nieuwe versie upgrade en vandaar begin met een nieuwe site

of is Joomla werkelijk zo ingewikkeld dat ik beter mijn oude site hou en gewoon wat wijzig in mijn 5 pagina's?

Bart

waarnemer
Joomla! Hero
Joomla! Hero
Posts: 2954
Joined: Sun May 04, 2008 12:37 pm

Re: in artikelbeheer kan ik niets meer wijzigen

Post by waarnemer » Thu Sep 01, 2016 9:08 am

Joomla is niet ingewikkeld. Tenminste niet veel ingewikkelder dan dat je het zelf wilt maken.
5 pagina's is best iets dat je gewoon "schoon" helemaal nieuw kan maken.

Je hebt nu geen backup. Als je nu wel een backup maakt, heb je er één van een site die niet werkt.
Nieuwe installatie van een nieuwe versie, helemaal schoon. Het zal wellicht ook sneller voor elkaar zijn dan nu proberen wat er te redden valt en upgrade over update (of andersom) proberen te doen.
Een nieuw template kost wellicht de meeste moeite. Maar die wil je dan ook. Die moeite moet je dan toch doen.

Een niet werkende site upgraden raadt ik af.


Locked

Return to “Installatie 2.5”