Aanpassen opties artikel editor

Vragen over componenten die op Joomla! 2.5 draaien.

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
CorneG
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 4
Joined: Sat Jul 28, 2012 11:10 am

Aanpassen opties artikel editor

Post by CorneG » Mon Sep 10, 2012 9:24 am

Hoi allemaal,

ik ben bezig een website te bouwen en wil op deze website een 'Dagboek' voor en door mijn dochter bij laten houden. Dit doe ik (ik begrijp dat er misschien betere extensie voor zijn) door haar er artikelen on de categorie 'Dagboek' te laten maken. Als ik echter de optie MAAK ARTIKEL gebruik in het menubeheer, krijgt ze een woud van extra opties, zoals taalopties, publicatie opties, metatag, etc.
Is er een mogelijkheid om dit alles uit te zetten? Ik begreep van een collega, dat de vroegere versie van JCE-editor wel deze optie had, maar als ik die installeer krijg ik er, als ik zijn instructies volg, geen mogelijkheden voor, terwijl hij ze nog wel heeft!

Hopelijk lukt het om een oplossing hiervoor te vinden!

Corné

User avatar
mikeveeckmans
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 44
Joined: Tue Feb 27, 2007 1:18 am
Location: Antwerp - Belgium
Contact:

Re: Aanpassen opties artikel editor

Post by mikeveeckmans » Thu Nov 29, 2012 11:22 pm

Hi Neen, momenteel nog niet... in 3.0 zal dit verschillen omdat we dan tabs hebben...
Wat je wel kan doen met JCE is de werkbalk van de editor aanpassen... bv font keuze etc eruit laten... Download en installeer de laatste versie van JCE en ga via components naar de config van JCE daar kan je dit aanpassen en per gebruikersgroep kan je een editor setup bepalen...


Locked

Return to “Componenten 2.5”