Groot probleem bij het openen van een component.

Vragen over componenten die op Joomla! 2.5 draaien.

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
bassieoke
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 4
Joined: Fri Mar 22, 2013 5:58 pm

Groot probleem bij het openen van een component.

Post by bassieoke » Fri Mar 22, 2013 6:17 pm

Hallo People,

I heb een groot probleem bij het gebruiken van een component.
De laatste paar dagen krijg ik de volgende melding als ik een bepaalde component wil openen. Het gaat uiteindelijk wel open, maar dan heel traag en als ik naar de controlpanel van de component wil gaan, dan duurt dat minimaal 10 minuten tot het open gaat.
Ik krijg de volgende foutmelding te zien.
Kan iemand mij vertellen wat dat inhoud?

Dank u alvast.

Ik hoop wat van jullie te horen.

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Fout tijdens het laden van de module MySQL server has gone away SQL=SELECT m.id, m.title, m.module, m.position, m.content, m.showtitle, m.params, mm.menuid FROM jos_modules AS m LEFT JOIN jos_modules_menu AS mm ON mm.moduleid = m.id LEFT JOIN jos_extensions AS e ON e.element = m.module AND e.client_id = m.client_id WHERE m.published = 1 AND e.enabled = 1 AND (m.publish_up = '0000-00-00 00:00:00' OR m.publish_up <= '2013-03-22 17:16:46') AND (m.publish_down = '0000-00-00 00:00:00' OR m.publish_down >= '2013-03-22 17:16:46') AND m.access IN (1,1,2,3) AND m.client_id = 1 AND (mm.menuid = 0 OR mm.menuid <= 0) ORDER BY m.position, m.ordering
---------------------------------------------------------------------------------------------------

Locked

Return to “Componenten 2.5”