Wg Picasa

Vragen over componenten die op Joomla! 2.5 draaien.

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
User avatar
Jeannette
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 170
Joined: Sun Jan 08, 2006 7:55 pm
Location: Hardenberg, The Netherlands
Contact:

Wg Picasa

Post by Jeannette » Wed Oct 09, 2013 8:26 am

Om foto's te tonen vanuit picasa/google+ gebruik ik de componnent wg picsa.
Dit heeft altijd goed gewerkt. Nu de site is verhuisd naar een andere webhost verschijnt er een storende melding op de pagina....
http://www.prohardenberg.nl/media11/fotoalbum1

De foto's verschijnen wel maar er komen foutmeldingen met "Strict Standards:"
Ik weet niet wat ik moet aanpassen om deze foutmeldingen te voorkomen. Volgens mij ligt het probleem niet in de kant van de component maar aan de instellingen van de site/host

Wie weet raad?

Een tip voor een andere (liefst gratis) component waarmee je webalbums van picasa/google+ kunt publiceren is ook welkom

daywalker86
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 8
Joined: Mon May 17, 2010 1:39 pm
Location: Brcko
Contact:

Re: Wg Picasa

Post by daywalker86 » Thu Jan 09, 2014 6:41 pm

ScreenShot001.jpg
Dear Jeannette,
I found the solution for this problem. You need to go to "Extensions" menu in the Joomla! backend of Your website, and select menu item "Extension manager". Then open the tab "Manage" and search for ZO2 extensions. Disable "ZO2 Framework - ZTools" plugin, and everything should be just fine then. Do You use WG Picasa pro?

Lieve Jeannette,
Ik vond de oplossing voor dit probleem. Je moet naar het menu "Extensies" in de Joomla! backend van uw website, en kies menuoptie "Extension manager". Open vervolgens het tabblad "Beheren" en zoek naar ZO2 extensies. Uitschakelen "ZO2 Framework - ZTools" plugin, en alles moet gewoon goed zijn dan. Maakt u gebruik van WG Picasa pro?
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Locked

Return to “Componenten 2.5”