Joomla (Custom) Template refresh niet

Vragen over templates en CSS op Joomla! 2.5

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
JigSaw1st
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 2
Joined: Thu Feb 07, 2013 2:25 pm

Joomla (Custom) Template refresh niet

Post by JigSaw1st » Thu Feb 07, 2013 2:34 pm

Hallo allemaal.

Ik ben nieuw op deze forum dus hierbij aan iedereen HALLO :D.

Ik heb namelijk het volgende probleem. Ik heb een eigen template gemaakt met Photoshop, deze heb ik daarna zelf gecoderd naar HTML en CSS daarna natuurlijk naar Joomla met alle modules in gezet waar ik ze willen hebben. Joomla 2.5.9 op de server gezet (server van PCextreme.nl).

Nu pas ik de CSS file aan onder Template Manager, maar er gebeurt helemaal niks me de website. Het lijkt er op dat de server en/of Joomla daar niet op reageren. Veranderingen in "Artikels onder Joomla" werken gewoon goed en normaal zonder probleem. Maar alleen het aanpassen van mijn zelf gemaakte template gebeurt helemaal niks (ook het aanpassen van de standaard Joomla template werkt niet).

Ik heb toen Joomla 3x af gehaald van de server en weer opnieuw ingesteld ook gelijk nieuwe database. Maar er gebeurt echt totaal niks. Ook het verwijderen van template en deze weer opnieuw toevoegen lost helemaal niks op. Ik heb ook gekeken naar de Joomla Cashe settings deze staan gewoon uit want ik ben van allerei dingen aan het proberen bijvoorbeeld het aanpassen van mijn template kleur, daar gebeurt ook niks.

Ligt het aan PCextreme server of doe ik iets verkeerd?

Alvast bedankt.

Groeten,
JigSaw1st

JigSaw1st
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 2
Joined: Thu Feb 07, 2013 2:25 pm

Re: Joomla (Custom) Template refresh niet

Post by JigSaw1st » Thu Feb 07, 2013 3:01 pm

Niemand die deze probleem ooit heeft gehad?


Locked

Return to “Templates 2.5”