Subsistance - Sveriges Community För spökhistorier

Locked
grayfish
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 48
Joined: Sun Sep 02, 2012 12:40 am

Subsistance - Sveriges Community För spökhistorier

Post by grayfish » Mon Oct 15, 2012 8:17 pm

Hej!

Jag har gjort en Community sida för "spökhistorier" (eller vad man nu vill kalla det ;) ).
Jag har jobbat sedan sista veckan av sommarlovet och nu börjar det äntligen likna något, problemet är att jag har vant mig över hur allt ser ut på sidan, så det är svårt för att hitta "fel".
Därför skulle jag behöva lite Feedback, om det är något jag ska ändra på eller om något är bra eller bara dåligt, allting ni kan tänka på.

Jag är väldigt öppen till förslag eftersom jag fortfarande anser att sidan är i ett så kallat "beta-stadie".
Jag ska börja sprida sidan runt halloween (tänkte att det kanske passar bra).

Här är min sida: http://www.subsistance.se OBS. För att ni ska kunna ge mig bästa möjliga Feedback så registrera gärna en användare (man får mer funktioner då). OM ni inte har tid med det så finns det en testanvändare:
användarnamn: test
lösenord: test

lite av mina tankar kring sidan:
jag använder mig av 2 templates för att vissa Komponenter inte fungerade så bra med afterburner.
Jag har en väldigt mörk sida för att det passar till temat.
jag använder typsnittet Garamond på historier för att öka läsbarheten.

Sedan en sak som kan vara värt att veta är att jag har bytt slogan till "Sveriges Community För Spökhistorier", är den bra?...


Antingen kontakta mig via mail ([email protected]) eller skriv här i forumet, jag är glad över alla svar jag än får.

Locked

Return to “Webbplatser J! 2.5”