Problem med att ladda upp paket

Locked
User avatar
cdn0927
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 20
Joined: Wed Jan 11, 2012 8:17 pm
Location: Stockholm

Problem med att ladda upp paket

Post by cdn0927 » Mon May 19, 2014 10:59 pm

Hej,

Jag har arbetat med en mall i Artisteer.4 som jag och laddat upp till Joomla flera gånger och det har gått bra. Helt plötsligt så fungerar det inte. Jag ser hur att det "laddas upp" men sedan så hoppar det över det sista skedet (blank sida som bekräftar installationen, -d.v.s.webbsidan uppdateras inte. Jag har ställt om felmeddelande i globala inställningar på maximalt och får följande meddelande:
"PHP's temp-mapp är inte angiven
PHP's temp-mapp är mappen som PHP använder för att spara en uppladdad fil innan Joomla kan nå filen. Att mappen inte är angiven behöver inte alltid betyda problem, Om du har problem med manifestfiler (XML-filer, installationsfiler) som inte hittas eller om uppladdade filer inte hittas se till temp-mappen blir angiven i PHP-ini filen eftersom detta troligen löser dessa problem"
"Värdet på upload_max_filesize i php.ini är större än variabeln post_max_size. Variabeln post_max_size kommer att ha företräde här och blockera förfrågningar större än det. Detta är vanligtvis en felkonfigurering av servern vid försök att öka storleken för uppladdning. Du måste öka upload_max_filesize så att den åtminstone matchar variabeln post_max_size variable eller vice versa"
Webbhotellet har justerat värdet på upload_max_filesize, men efter man gjorde det så hade jag inte behörighet att se webbsidan. Webbhotellet tycker att jag ska installera om Joomla, men efter all tid jag har lagt ner på Seo, RsForm, och alla inställningar så vore det bättre att först försöka se om det går att fixa till först. Kanske Ni har någon lösning på detta problem?
Tackar på förhand!
Hälsar Kicki

Locked

Return to “Komponenter, moduler och plugin”