Kalender-planner funksjon med epost varsling

Spørsmål relatert til tredjepartsutvidelser som komponenter, moduler etc.

Moderators: sone12, Per Yngve Berg

Locked
phel
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 26
Joined: Wed May 20, 2015 6:44 pm

Kalender-planner funksjon med epost varsling

Post by phel » Sat May 14, 2016 6:23 am

Er på let etter en extension hvor en kan legger inn avtaler etc i kalender og kunne legge inn valgfri epost varsling 24/48timer i forkant.
Trenger ikke være noe avansert, trenger bare muligheten for å legge inn avtaler etc til medlemmer/styre og som har epost varsling.

Ser at det er flere betalte plugin som har den muligheten, men liker helt å se og prøve noe slik før jeg kjøper det.
Noen som har erfaring med en slik enkel extension, enten fri eller betalt som kan anbefales?

User avatar
Per Yngve Berg
Joomla! Master
Joomla! Master
Posts: 30809
Joined: Mon Oct 27, 2008 9:27 pm
Location: Romerike, Norway

Re: Kalender-planner funksjon med epost varsling

Post by Per Yngve Berg » Sat May 14, 2016 6:53 am

Jeg har brukt JEvents en del. Jeg vet ikke om noe e-postvarsling, men jeg synkroniserer kalenderen med Google og får den opp på kalenderen på mobilen.

User avatar
sone12
Joomla! Champion
Joomla! Champion
Posts: 5446
Joined: Wed Oct 11, 2006 1:12 pm
Location: Kristiansand, Norway
Contact:

Re: Kalender-planner funksjon med epost varsling

Post by sone12 » Sat May 14, 2016 7:26 am

phel wrote:Ser at det er flere betalte plugin som har den muligheten, men liker helt å se og prøve noe slik før jeg kjøper det.
Nesten alle extensions har demo hvor du kan teste, ofte både frontend og backend.

Hvis du har funnet en extension som har de funksjonene som du er ute etter, prøv demo, les tilbakemeldingene og eventuelt kontakt utviklerne og spør om det du fremdeles lurer på.

Som du sier, du har funnet noen utvidelser som mest sannsynlig dekker dine behove, da går du for den som er mest populær og har best tilbakemeldinger. Man bør også sjekke utgivelseshistorikk

...Og, det beste er ikke alltid gratis ;)
Kristian P. Granrud

phel
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 26
Joined: Wed May 20, 2015 6:44 pm

Re: Kalender-planner funksjon med epost varsling

Post by phel » Fri May 27, 2016 7:00 pm

Takker for svar.
Er klar over at mange kalender og event plugin har demo. Men har ennå ikke klart å finne en demo som viser den funksjonen som jeg ser etter.
Derfor håpet jeg noen hadde erfaring med en slik plugin, slik at jeg slapp å installere og teste mange.

Betaler selvfølgelig gjerne for en slik plugin, men flere av disse som jeg har sett må en betale før en kan finne ut om det var rett plugin.
Renner fort litt penger ut på den måten.


Locked

Return to “Komponenter/moduler/programutvidelser”