visa övriga artiklar i samma kategori med introtext

Diskutera tredjepartsutvecklade komponenter, moduler m.m. avsedda för Joomla! 3.x.
Locked
marjut
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 58
Joined: Tue Jul 12, 2011 6:27 am
Location: Kungälv

visa övriga artiklar i samma kategori med introtext

Post by marjut » Thu Jul 16, 2015 8:45 am

Jag hittar inte en funktion för att i blogglayoutform visa övriga artiklar under den aktuella artikeln även när man klickat på läs mer. Jag vill inte heller att den artikeln som är öppen ska visas bland de övriga då det blir lite stökigt. Har en hemsida där det är upplagt som jag vill ha det: sehär: http://www.gronagardar.se/vart-kott/lam ... ytterfile/

Som det är nu så försvinner övriga artiklar när jag klickar på läs mer och man måste du trycka på bakåtpilen för att komma tillbaka. Jag vill alltså att alla artiklar i samma kategori ska se ut som innan jag klickade på läs mer -
artiklar med intron i blogglayout.

Någon som har någon ide om bra modul eller liknande att lägga under blogglayouten?

marjut
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 58
Joined: Tue Jul 12, 2011 6:27 am
Location: Kungälv

Re: visa övriga artiklar i samma kategori med introtext

Post by marjut » Thu Jul 16, 2015 10:19 am

Jag hittade en sådan här plugin för 100-lappen:
http://extensions.joomla.org/extensions ... jax-loader

Kan det vara något? Blir bara lite förvirrad när jag ska beställa, där står att man kan köpa till backup cd och nedladdningsskydd....behövs detta? och så står det att man har free updates i 6 mån....
är detta något att ha eller finns det bättre lösningar eller någon enkel kod man själv kan koda?

marjut
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 58
Joined: Tue Jul 12, 2011 6:27 am
Location: Kungälv

Re: visa övriga artiklar i samma kategori med introtext

Post by marjut » Thu Jul 16, 2015 7:30 pm

Nu har jag letat bra länge och förstår att det är typ collapsible article plugin jag ska ha........
någon som har testat och har erfarenhet av liknande???


Locked

Return to “Komponenter, moduler och plugin”