Problem med URL-länk

Diskutera både frågor och goda idéer/förslag avseende mallar och design för Joomla! 3.x.
Locked
hanskim
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 49
Joined: Sat Oct 05, 2013 2:27 pm

Problem med URL-länk

Post by hanskim » Wed Oct 15, 2014 5:04 pm

Jag har skapat en webbsida med språkväljare vilket den fungerar alldeles utmärkt. Men har stött på ett problem, jag har en meny med en URL som jag inte får att fungera. Innan jag hade språkväljaren låg menyn under Main meny och det fungerade bra. Nu ligger den under en språkmeny och det funkar inte längre. Förslag från någon tack.

User avatar
sgagner
Joomla! Ace
Joomla! Ace
Posts: 1302
Joined: Wed Sep 27, 2006 8:40 pm
Location: Norrköping, Sweden
Contact:

Re: Problem med URL-länk

Post by sgagner » Wed Oct 15, 2014 7:06 pm

Om du har SEF-länkar aktiverat i Globala inställningarna så kan du slå av den tillfälligt för att se om det fungerar bättre utan detta.
Om det gör det så kan du rensa din cache och aktivera SEF igen och nu bör det fungera.
Stefan Gagner, CMS Universal - http://www.mei-ya.se
Coordinator of Swedish Joomla Translator group.
We make the impossible while you wait. Wonders may take a little longer.

hanskim
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 49
Joined: Sat Oct 05, 2013 2:27 pm

Re: Problem med URL-länk

Post by hanskim » Tue Jan 06, 2015 8:43 pm

hanskim wrote:Jag har skapat en webbsida med språkväljare vilket den fungerar alldeles utmärkt. Men har stött på ett problem, jag har en meny med en URL som jag inte får att fungera. Innan jag hade språkväljaren låg menyn under Main meny och det fungerade bra. Nu ligger den under en språkmeny och det funkar inte längre. Förslag från någon tack.

hanskim
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 49
Joined: Sat Oct 05, 2013 2:27 pm

Re: Problem med URL-länk

Post by hanskim » Tue Jan 06, 2015 8:45 pm

hanskim wrote:Jag har skapat en webbsida med språkväljare vilket den fungerar alldeles utmärkt. Men har stött på ett problem, jag har en meny med en URL som jag inte får att fungera. Innan jag hade språkväljaren låg menyn under Main meny och det fungerade bra. Nu ligger den under en språkmeny och det funkar inte längre. Förslag från någon tack.

hanskim
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 49
Joined: Sat Oct 05, 2013 2:27 pm

Re: Problem med URL-länk

Post by hanskim » Tue Jan 06, 2015 8:47 pm

hanskim wrote:Jag har skapat en webbsida med språkväljare vilket den fungerar alldeles utmärkt. Men har stött på ett problem, jag har en meny med en URL som jag inte får att fungera. Innan jag hade språkväljaren låg menyn under Main meny och det fungerade bra. Nu ligger den under en språkmeny och det funkar inte längre. Förslag från någon tack.


Locked

Return to “Mallar (templates) och design”