Hjælp!!!

Her kan du søge hjælp til installation og opdatering, og stille spørgsmål om webhosts.

Moderators: b-ronnow, General Support Moderators

Forum rules
Locked
janel1968
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 3
Joined: Sat Apr 16, 2016 12:39 pm

Hjælp!!!

Post by janel1968 » Sat Apr 16, 2016 12:54 pm

Håber der er en som vil hjælpe mig. Har lavet en mega bummert.
Jeg bruger protostar til skabelon. Efter opdatering til nyeste joomla version røg mit baggrundsbilled. Jeg ville så igen ind i template.css og indføre det.
Jeg kopier altid til tekst fil hvis tingene går galt. Rettede hvad jeg ville og gemte.
Det gik så galt denne gang. Jeg har så kopieret template over fra tekst fil men
tror ikke jeg har fået kopieret den rigtigt første gang da min side ser ud af H. til
Derfor vil jeg høre om der er en som vil sende mig deres template.css fra protostar så jeg igen kan få den på plads ?

vh jane larsen

janel1968
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 3
Joined: Sat Apr 16, 2016 12:39 pm

Re: Hjælp!!! (ER løst, havde lavet en backup :) )

Post by janel1968 » Sat Apr 16, 2016 2:47 pm

janel1968 wrote:Håber der er en som vil hjælpe mig. Har lavet en mega bummert.
Jeg bruger protostar til skabelon. Efter opdatering til nyeste joomla version røg mit baggrundsbilled. Jeg ville så igen ind i template.css og indføre det.
Jeg kopier altid til tekst fil hvis tingene går galt. Rettede hvad jeg ville og gemte.
Det gik så galt denne gang. Jeg har så kopieret template over fra tekst fil men
tror ikke jeg har fået kopieret den rigtigt første gang da min side ser ud af H. til
Derfor vil jeg høre om der er en som vil sende mig deres template.css fra protostar så jeg igen kan få den på plads ?

vh jane larsen

littlejohn
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 242
Joined: Tue Jan 05, 2010 2:55 pm

Re: Hjælp!!!

Post by littlejohn » Wed Apr 20, 2016 12:07 pm

Nu skriver du ikke hvilken Joomla version det er, men du finder Protostar skabelonen fra version 3.5.1 her: https://github.com/joomla/joomla-cms/tr ... /protostar
Janich Rasmussen
Lead developer @ CGOnline.dk - Vi elsker Joomla!

janel1968
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 3
Joined: Sat Apr 16, 2016 12:39 pm

Re: Hjælp!!!

Post by janel1968 » Wed Apr 20, 2016 7:04 pm

Hej Janich mange tak skal du have. Lige den jeg stod og skulle have. Nu er den gemt til en anden god gang hvis det skulle ske igen at jeg dummer mig :)
vh jane larsen


Locked

Return to “Installation, backup, opdatering og flytning - Godt igang”