Side ikke tilgængelig efter flytning fra joomla34 til roden

Her kan du søge hjælp til installation og opdatering, og stille spørgsmål om webhosts.

Moderators: b-ronnow, General Support Moderators

Forum rules
Locked
lespring
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 4
Joined: Mon Oct 17, 2016 12:53 pm

Side ikke tilgængelig efter flytning fra joomla34 til roden

Post by lespring » Mon Oct 17, 2016 1:00 pm

Hej,

jeg har lige forsøgt at flytte filerne fra joomla34 mappen til roden, men kan ikke få det til at virke.

Jeg brugte filezilla til at flytte alle filer fra joomla34 mappen til roden og åbnede derefter configuration.php og fjernede joomla34/ i stien for log og tmp. Når jeg i browseren forsøger at åbne siden (http://www.pcomad.dk) linker den tilsyneladende stadig til joomla34 stien (men viser ikke siden mere)

Jeg læste et sted, at det måske også skulle ændres i htaccess filen - men der kan jeg ikke umiddelbart finde noget.

Da jeg havde flyttet tingene til roden kunne jeg først godt logge ind på administrator delen, men får nu blot en blank side.

Er der nogen der kan hjælpe?

På forhånd tak

Nikolai

lespring
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 4
Joined: Mon Oct 17, 2016 12:53 pm

Re: Side ikke tilgængelig efter flytning fra joomla34 til roden

Post by lespring » Mon Oct 17, 2016 1:15 pm

Jeg tog en backup af joomla34 mappen med filezilla, men er i tvivl om, om jeg bare kan lave en clean install af joomla og så kopiere filerne over når jeg har installeret eller om det ikke vil virke?

User avatar
ot2sen
Joomla! Master
Joomla! Master
Posts: 10381
Joined: Thu Aug 18, 2005 9:58 am
Location: Hillerød - Denmark
Contact:

Re: Side ikke tilgængelig efter flytning fra joomla34 til roden

Post by ot2sen » Mon Oct 17, 2016 8:58 pm

Hej Nikolai,

Det ser ud til at siden virker direkte på domænet, så du har sikkert fundet den viderestilling du havde i .htaccess eller andetsteds og fået den fjernet nu.

Mht. clean install, så vil det sikkert kun give rod i dit setup. Du gjorde det umiddelbart rigtigt i først indlæg og manglede bare en detalje :)
Ole Bang Ottosen
Dansk frivillig Joomla! support websted - joomla.dk
OpenTranslators Core Team opentranslators.org


Locked

Return to “Installation, backup, opdatering og flytning - Godt igang”