Problem med verifikationsmail

Her kan du stille spørgsmål til den daglige administration af dit Joomla! websted.

Moderators: b-ronnow, General Support Moderators

Locked
clucking
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Problem med verifikationsmail

Post by clucking » Sun Nov 03, 2013 5:16 pm

Hej med jer,
Jeg har et underligt problem, der sikkert ikke er en fejl i Joomla - men nu prøver jeg alligevel om der skulle være en der kan hjælpe...
Jeg har sat op på en ny Joomlaside, at når en ny bruger har registreret sig og bekræftet email adressen, så skal administratoren godkende. Der kommer fint en mail om dette til administratoren med et link i. Problemet er, at dette link ikke virker på min stationære PC - men det virker på et par andre PC'ere jeg har prøvet med - og også på en iPad.
På min stationære kommer jeg blot til siden - den tænker lidt og går så til forsiden. Men der sker ikke noget med brugerens konto.
Nogen idéer?

Tak.
Claus.

littlejohn
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast

Re: Problem med verifikationsmail

Post by littlejohn » Thu Nov 07, 2013 2:20 pm

Det lyder lidt besynderligt, som om det er direkte din browser, og ikke systemet.
Prøv at tømme cookies i din browser og log ind på sitet og log ud igen, og gå så ind på linket igen. Virker det?

Har du evt. prøvet samme link i andre browsere på samme pc?
Janich Rasmussen
Lead developer @ CGOnline.dk - Vi elsker Joomla!

clucking
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Re: Problem med verifikationsmail

Post by clucking » Thu Nov 14, 2013 5:02 pm

Tak for svar, Janich. Det skifter faktisk lidt om det virker eller ej - og det gælder alle de devices jeg har i gang - to pc'ere en iPad og en iPhone. Så det er til at leve med ;)

Locked

Return to “Administration - Generel brug”