Lidt hjælp til en artikel kategori liste på forside..

Her kan du stille spørgsmål til den daglige administration af dit Joomla! websted.

Moderators: b-ronnow, General Support Moderators

Forum rules
Locked
LasseBoAndersen
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 1
Joined: Mon Sep 12, 2016 7:29 am

Lidt hjælp til en artikel kategori liste på forside..

Post by LasseBoAndersen » Mon Sep 12, 2016 7:57 am

Hej, jeg håber i kan hjælpe mig.

Jeg er ved at lavet et website, hvor jeg skal have en liste med de seneste artikler indenfor en bestemt kategori.

Jeg har lavet et bestem layout til forsiden, som ligger under sigt eget menupunkt "forside".
Jeg har lavet et menupunkt der hedder "nyheder", hvor jeg gerne linke over til, så det får et nyheds/blog layout.

Så mit problem er at når jeg laver et modul med en liste af en bestemt kategori og vælger at de artikler der skal ligge under nyheder og ligger den på forsiden i med modulet, kommer de ikke frem.

Og når jeg siger at de artikler der er nyheder skal ligge på forsiden, kommer de frem ??

Jeg vi gerne kunne vise listen med de artikler fra den bestemte kategori også linke til den rigtige layout, altså til menupunktet nyheders layout.

Håber der er nogle der kan hjælpe mig, på forhånd tak :)

User avatar
ot2sen
Joomla! Master
Joomla! Master
Posts: 10381
Joined: Thu Aug 18, 2005 9:58 am
Location: Hillerød - Denmark
Contact:

Re: Lidt hjælp til en artikel kategori liste på forside..

Post by ot2sen » Mon Sep 12, 2016 11:38 am

Mod note: tråden flyttet fra FAQ --> til 'Joomla 3 / Administration - Generel brug'
Ole Bang Ottosen
Dansk frivillig Joomla! support websted - joomla.dk
OpenTranslators Core Team opentranslators.org

User avatar
ot2sen
Joomla! Master
Joomla! Master
Posts: 10381
Joined: Thu Aug 18, 2005 9:58 am
Location: Hillerød - Denmark
Contact:

Re: Lidt hjælp til en artikel kategori liste på forside..

Post by ot2sen » Mon Sep 12, 2016 11:44 am

Hej LasseBoAndersen - og velkommen til :)

Det kan være en fordel at give et link til siden så folk nemmere kan se problemet live.

Du vil gerne linke, manuelt?, fra et modul på forsiden til et bestemt menupunkt?
Eller vil du have links i et modul på forsiden til at åbne i et bestemt artikellayout fra de links der dannes i modulet.

Prøv gerne at beskriv lidt mere detaljeret om hvad der sker, og ikke mindst om hvad du forventede der skulle ske. Gerne med information om hvilke moduler m.m. der er anvendt.
Ole Bang Ottosen
Dansk frivillig Joomla! support websted - joomla.dk
OpenTranslators Core Team opentranslators.org


Locked

Return to “Administration - Generel brug”