Valg af webhotel

Her kan du stille spørgsmål til den daglige administration af dit Joomla! websted.

Moderators: b-ronnow, General Support Moderators

Forum rules
Locked
User avatar
sh@rky
Joomla! Hero
Joomla! Hero
Posts: 2078
Joined: Wed May 03, 2006 6:09 pm
Location: Odense (Denmark)
Contact:

Valg af webhotel

Post by sh@rky » Sat Sep 16, 2017 10:02 pm

Jeg står og vakler lidt - og jeg håber at I kan rådgive mig lidt...

Jeg går og overvejer et skift af webhotel . jeg er pt. på Unoeuro men der er begrænsninger der er fatale - jeg kan godt have flere domæner på samme konto, men det er kun det ene domæne der kan have mail konti på hele den samlet konto hos Unoeuro og det er altså lidt noget skidt. Mine hjemmesider anvender Joomla.

Jeg har hørt at Siteground skulle være gode.

Jeg ved at Joomla.org bruger Rochen, og de må være gode til Joomla ellers ville joomla.org jo ikke benytte dem.

Jeg har selv tidligere anvendt servage.net - er de blevet bedre gennem de seneste 4 til 5 år?

Men hvad vil I anbefale mig at vælge, der skal alt i alt ligge op til 4 domæner på en konto.
Henrik Larsen
Blogger om et liv med autisme http://autismeliv.dk - kun på Dansk - og lavet i Joomla
Skypeid: sharkydk (for kontakt, husk at angive hvor du har set mit ID)

jakjakjak
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 31
Joined: Sat Jan 26, 2013 4:33 pm

Re: Valg af webhotel

Post by jakjakjak » Wed Oct 04, 2017 3:03 pm

Hej Henrik, jeg har netop været igennem lignende overvejelser, var glad for at være på meebox, med efter de blev solgt og det hele tvangsflyttet til unoeuro har jeg ikke været så tilfreds. Uno er sikkert OK, det har som sådan fungeret som det skulle men jeg har aldrig kunne finde mig tilrette med deres kontrolpanel, så jeg har brugt meget tid på at lede efter ting som jeg ville kunne ordne på et øjeblik med cpanel.

Da nogle af mine webhoteller løb ud og skulle fornyes undersøgte jeg markedet både i DK og udlandet, selvom jeg var lokket af at få mere for pengene valgte jeg i sidste ende at blive i DK, det blev et pro hotel hos chosting for mit vedkommende og det har jeg været glad for, god oppetid, fuld kontrol med cpanel, god hastighed og lynhurtig kompetent respons på henvendelser til supporten - de er helt sikkert værd at checke ud, selvom man sagtens kan finde billigere løsninger, især i udlandet.


Locked

Return to “Administration - Generel brug”