Logo Wedstrijd - Breng jou stem uit

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
Robin
Joomla! Master
Joomla! Master

Logo Wedstrijd - Breng jou stem uit

Post by Robin » Thu Sep 15, 2005 7:56 am

Het Core Team wil allereerst de community bedanken voor hun support m.b.t. de Logo wedstrijd. De kwaliteit van de inzendingen was erg hoog en heeft het talent nog eens benadrukt welke aanwezig is in the Joomla wereld.

In de 48 uur na het sluiten van het Logo wedstrijd topic heeft het Core Team intern gestemd om zo 5 finalisten te produceren.

Het is nu weer terug aan de community om een laatste stem uit te brengen om zo te beslissen wat het nieuwe officiële Joomla! logo gaat worden.

Regels voor het stemmen:
  • Stemmen sluit om 23:59 UTC Maandag 19 september 2005. klik hier voor jou lokale datum/tijd.
  • Elk community lid mag een (1) keer een stem uitbrengen op zijn/haar favoriete logo
  • Als een lid eenmaal heeft gestemd is het niet mogelijk zijn/haar stem aan te passen.
  • Het stemresultaat blijft tijdens de periode van stemmen vertrouwelijk, de resultaten worden officieel aangekondigd als de winnaar bekend is.
Van community leden welke extra accounts aanmaken op het forum om zo meer stemmen uit te brengen zullen alle stemmen verwijderd worden. Tevens lopen deze gebruikers kan op actie's zoals een ban van het forum.

Je kunt de officiele aankondiging hier vinden:
http://forum.joomla.org/index.php/topic ... w.html#new
Daar kun je ook je stem uitbrengen !
Last edited by Robin on Thu Sep 15, 2005 7:59 am, edited 1 time in total.

Pinocchio
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast

Re: Logo Wedstrijd - Breng jou stem uit

Post by Pinocchio » Thu Sep 15, 2005 3:21 pm

Mooi!

Vooral die fish is mijn favo.

Ivo
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer

Post by Ivo » Fri Sep 16, 2005 8:40 am

Toch jammer dat ik bepaalde logo's die ik erg mooi vond in het logo-topic (van voor de wedstrijd dus) niet erbij staan...
4GM - Fantasy & Rollenspellen
4GM - Fantasy & Roleplaying
http://www.4gm.nl

royce
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Post by royce » Fri Sep 16, 2005 10:04 am

Ivo wrote: Toch jammer dat ik bepaalde logo's die ik erg mooi vond in het logo-topic (van voor de wedstrijd dus) niet erbij staan...
Dat is nou precies wat ik wou zeggen.  ??? ??? ??? ???

Locked

Return to “Aankondigingen”