Oversættelse

Få hjælp til 3-parts udvidelser til Joomla!.

Moderators: b-ronnow, General Support Moderators

Forum rules
Locked
bnfoto
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 10
Joined: Fri Apr 22, 2016 8:22 pm

Oversættelse

Post by bnfoto » Wed Sep 28, 2016 11:14 am

Hej.

Jeg har i øjeblikket store problemer med min hjemmeside.

Den er kort sagt gået ned.

Jeg har fundet frem til, at det er en komponent/plugin der (muligvis) er skyld i dette.

Et forsøg på at installere komponenten (Event Gallery) igen, får jeg følgende fejlmelding:

Advarsel
JInstaller: :Installation: Fejl SQL Duplicate column name 'ismainimage' SQL=ALTER TABLE `#__eventgallery_file` ADD `ismainimage` TINYINT( 4 ) NOT NULL DEFAULT '0' AFTER `ordering` , ADD `ismainimageonly` TINYINT( 4 ) NOT NULL DEFAULT '0' AFTER `ismainimage`;
Udvidelse Opdater: SQL fejl under kørsel af forespørgslen: DB funktion fejlede med fejlnummer 1060
Duplicate column name 'ismainimage' SQL=ALTER TABLE `#__eventgallery_file` ADD `ismainimage` TINYINT( 4 ) NOT NULL DEFAULT '0' AFTER `ordering` , ADD `ismainimageonly` TINYINT( 4 ) NOT NULL DEFAULT '0' AFTER `ismainimage`;
SQL =

ALTER TABLE `#__eventgallery_file` ADD `ismainimage` TINYINT( 4 ) NOT NULL DEFAULT '0' AFTER `ordering` , ADD `ismainimageonly` TINYINT( 4 ) NOT NULL DEFAULT '0' AFTER `ismainimage`;

Pakke Opdater: Der opstod en fejl under installation af udvidelsen: com_eventgallery_3_4_7.zip

Mit engelsk rækker ikke helt til at tyde hvad der menes, kan nogen evt. hjælpe mig, eller komme med en anden løsning på problemet?

Hilsen
Bjarne

User avatar
ot2sen
Joomla! Master
Joomla! Master
Posts: 10381
Joined: Thu Aug 18, 2005 9:58 am
Location: Hillerød - Denmark
Contact:

Re: Oversættelse

Post by ot2sen » Wed Sep 28, 2016 1:20 pm

Mod note: Tråden flyttet fra 'Diverse' til --> Joomla 3 / Komponenter, Moduler og Plugins'
Ole Bang Ottosen
Dansk frivillig Joomla! support websted - joomla.dk
OpenTranslators Core Team opentranslators.org


Locked

Return to “Komponenter, Moduler og Plugins”