CRM Timeregistrering

Få hjælp til 3-parts udvidelser til Joomla!.

Moderators: b-ronnow, General Support Moderators

Forum rules
Locked
User avatar
Grithify
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 245
Joined: Thu Jun 09, 2011 8:21 pm
Contact:

CRM Timeregistrering

Post by Grithify » Tue Apr 04, 2017 10:28 am

Hej
Er der nogen, der har en god ide til at samle/forenkle følgende:

Jeg har i dag et crm system, hvor jeg holder styr på kunder, disses data og tilhørende opgaver med kalenderfunktion. Systemet er meget ustabilt, og jeg søger derfor et nyt.
Derudover har jeg et excelark, hvor jeg holder styr på timeforbrug, herunder forbrug på klippekort (en kunde har f.eks. købt et klippekort på 10 timer).
Hver måned sender jeg en pdf fil til kunder, hvor de kan se forbruget på klippekort.

Jeg drømmer om et crm system, der kan integreres med Joomla, hvor jeg kan registrere timer, og hvor kunden med sit login til min side, kan gå ind og se sin egen side med klippekortsforbrug og udførte opgaver. Og evt. se fakturaer. Jeg bruger e-conomic til regnskab.

Kender I til en god løsning/extension her? Jeg er godt klar over, at der måske er dele, der skal gentænkes ifht. hvor meget man har lyst til at lægge frem mm., men ideen er at spare tid på administration, og gøre kunderne selvhjulpne, hvis de ønsker oplysninger...
Last edited by imanickam on Tue Apr 04, 2017 2:05 pm, edited 1 time in total.
Reason: Moved the topic from the {English] forum Extensions for Joomla! 3.x to the appropriate Danish forum. In the future, please post your questions in the appropriate language's forums.

Locked

Return to “Komponenter, Moduler og Plugins”