Hjælp til template

Her kan du spørge om hjælp til design, templates og css.

Moderators: b-ronnow, General Support Moderators

Forum rules
Locked
Sorenmoldrup
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 10
Joined: Mon Sep 28, 2015 8:12 am

Hjælp til template

Post by Sorenmoldrup » Mon Sep 28, 2015 11:03 am

Hej forum,

Jeg er på udkig efter en simpel med naturligvis god template til joomla 3. Gerne responsive.
Det er til et simpelt site, hvor det vigtigste er at en bruger kan registrere/oprette en profil og har mulighed for at søge blandt andre profiler.
Findes en sådan en template overhovedet?

På forhånd tak
/Søren

User avatar
b-ronnow
Joomla! Guru
Joomla! Guru
Posts: 728
Joined: Tue Mar 10, 2009 12:24 pm
Location: Dianalund, Denmark
Contact:

Re: Hjælp til template

Post by b-ronnow » Mon Sep 28, 2015 11:19 am

Hej Søren

Velkommen til forumet, håber du vil få meget glæde af at være her!

Svaret på dit spørgsmål kan svares meget konkret og kort, JA, det findes, men det er lidt på hvad du har af krav til dit nye design.
Prøv eventuelt at lave en søgning eller bruge den jeg har lavet https://www.google.dk/webhp?sourceid=ch ... +templates
Best regards
Brian
-- Udvikling og opsætning af Joomla og Webshop --
http://www.jug-soroe.dk. Få et netværk af entusiaster for Joomla! og webudvikling

Sorenmoldrup
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 10
Joined: Mon Sep 28, 2015 8:12 am

Re: Hjælp til template

Post by Sorenmoldrup » Mon Sep 28, 2015 12:07 pm

Hej Brian,

Tak for svaret. Jeg har været igennem en del sites og forskellige templates, men synes ikke helt at jeg har fundet den rigtige endnu.

Omkring designet, så gør det ikke så meget. Det skal jeg nok få tilpasset, men det er mere de moduler eller komponenter som enten er med templaten eller som skal findes efterfølgende.
Vigtigst er den del som er profiloprettelsen og søgningen.
Mangler lidt noget struktur omkring templates og udvidelser til joomla. De ligger spredt ud over hele internettet i stedet for ét samlet sted - det gør det svært at finde det rigtige.


Locked

Return to “Template, CSS og Design”