Ændring i CSS

Her kan du spørge om hjælp til design, templates og css.

Moderators: b-ronnow, General Support Moderators

Forum rules
Locked
Lissi
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 8
Joined: Mon Apr 09, 2012 5:46 pm

Ændring i CSS

Post by Lissi » Fri Mar 31, 2017 12:02 pm

Jeg har lavet et modul med en OSTimer, men jeg vil gerne have rammen væk og så den ikke komme igen ved opdateringer

Jeg kan finde hvor jeg skal ændre det i template, men når der sker opdateringer kommer rammen tilbage, så jeg tænkte på om hvor jeg kan ændre det en gang for altid

Joomla 3.6.5

http://www.juleparretsolbjerg.dk

Håber der er en som kan hjælpe

Lissi
Last edited by imanickam on Fri Mar 31, 2017 12:17 pm, edited 1 time in total.
Reason: Moved the topic from the [English] forum Administration Joomla! 3.x to the appropriate Danish forum In the future, please post your questions in the appropriate language's forums.

User avatar
ot2sen
Joomla! Master
Joomla! Master
Posts: 10381
Joined: Thu Aug 18, 2005 9:58 am
Location: Hillerød - Denmark
Contact:

Re: Ændring i CSS

Post by ot2sen » Sat Apr 01, 2017 11:32 am

Hej Lissi,

Det ser ikke umiddelbart ud til at ostimer gør nytte af muligheden for en nem template override da deres style.css ikke er at finde under /media/mod_ostimer/ men kun lokalt i modulets struktur.

Så et template override under /dittemplate/html/mod_ostimer/css/style.css vil ikke slå igennem.

Men du kan slå load af modulets egen css fra inde i modulets konfiguration.
Hvis du så tager alt indholdet fra style.css og tilføjer til din templates css, og rettet .countdown til border: none; så vil det slå igennem og bevare udseendet.
Det overskrives så heller ikke når modulet opdateres. (men kan evt. overskrives hvis dit template css opdateres)
Ole Bang Ottosen
Dansk frivillig Joomla! support websted - joomla.dk
OpenTranslators Core Team opentranslators.org


Locked

Return to “Template, CSS og Design”