Error, updating V3.10.2 --> 3.10.10

Hier kun je vragen stellen over de nieuwste Joomla 3.x ontwikkelingen en ondervonden problemen melden.

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
Alphian-2408
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 1
Joined: Fri Jul 22, 2022 8:09 am

Error, updating V3.10.2 --> 3.10.10

Post by Alphian-2408 » Fri Jul 22, 2022 9:38 am

Een hele goede dag,

Ik hoop dat ik hier van jullie kennis en kunde kan genieten en we gezamenlijk mijn probleem kunnen oplossen.

Mijn Joomla site is al jaren actief en normaal gesproken kan deze ook een update krijgen vanuit de backend, dat lukt nu niet meer.

Nadat er door Joomla is geprobeerd de update erop te krijgen, wordt onderstaande foutmelding getoond.

JFTP: :connect: kan niet verbinden met de host ' ftp.xxxxxx-xx.nl ' op poort ' 21 '. Socket foutnummer: 110 en foutbericht: Connection timed out
JFTP: :_putCmd: niet verbonden met de controlepoort
JFTP: :_mode: foutmelding. Servermelding: [verwacht: 200]. Verzonden modus: Binary
JFTP: :_passive: niet verbonden met de controlepoort
JFTP: :write: kan de passieve modus niet gebruiken
Bestand controlecijfer mislukt

Voor Joomla gebruik ik dezelfde ftp credentials als die ik gebruik met FileZilla, lijkt mij niet dat daarin het probleem zit.


Wie van jullie heeft een suggestie / startpunt om bij de oplossing uit te komen?


Groet,

Evert
Last edited by toivo on Fri Jul 22, 2022 9:47 am, edited 1 time in total.
Reason: mod note: moved from the English forum - please post to the correct international language forum in the future!

User avatar
Rondeb
Joomla! Guru
Joomla! Guru
Posts: 623
Joined: Mon Dec 02, 2013 12:14 pm
Location: Meschede - Germany
Contact:

Re: Error, updating V3.10.2 --> 3.10.10

Post by Rondeb » Thu Aug 11, 2022 8:26 pm

Hoi Evert,

is het inmiddels al opgelost?

Lijkt net of de verbinding met je hosting server niet goed tot stand komt.

Zelf update ik Joomla ook handmatig door middel van de update-knop, maar ik heb nog nooit FTP-gegevens moeten gebruiken om een update uit te voeren.

Misschien voor jouw ook een optie om zonder deze gegevens een update uit te voeren.

Groeten Ron


Locked

Return to “Joomla! 3.x”