Menu items "gedepupliceerd"

Hier kun je vragen stellen over de nieuwste Joomla 3.x ontwikkelingen en ondervonden problemen melden.

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
robbyspiessens
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 5
Joined: Sat Jul 08, 2017 2:45 pm

Menu items "gedepupliceerd"

Post by robbyspiessens » Sat Jul 08, 2017 3:02 pm

Hallo allemaal,
Ik heb als trouwe Joomla gebruiker al verschillende websites draaien, maar sinds de update 3.7.* is er iets vreemd aan de hand....
Na de update stond op de ene website mijn menu in de backend .... via de SQL heb ik dit kunnen oplossen! 8)
Maar bij een andere website, als ik een nieuw menu item aanmaak (of ik wijzig een bestaand) gaat mijn status van dit item automatisch naar de status "Gedepubliceerd"
In deze item lukt me dit niet, in het overzicht van mijn menu items lukt dit ook niet, daar krijg ik de Fout "Publiceren 1 menu-item is mislukt omdat tenminste een van de hoofditems niet gepubliceerd is of een van de submenu-items uitgecheckt is." :'(
Enkel via mijn SQL DB kan ik deze menu item publiceren *_menu -> menu item published van 0 naar 1 wijzigen... tot ik weer dit menu item in de back end weer wijzig....

Ik word hier stillekes aan moe van

Iemand hier ervaring mee ?
graag tips aub
Alvast bedankt !

Robby

TwinDows
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 1
Joined: Thu Nov 02, 2017 10:18 am

Re: Menu items "gedepupliceerd"

Post by TwinDows » Thu Nov 02, 2017 10:20 am

Robby,

Heb je het al verholpen, dit menu item. Ik ben geupgrade van 3.6.5 naar 3.8.1 en ervaar het zelfde.

Graag je reactie,

Mvg. TwinDows


Locked

Return to “Joomla! 3.x”