Error displaying the error page: Application Instantiation Error: Could not connect to MySQL.

Hier kun je vragen stellen over de nieuwste Joomla 3.x ontwikkelingen en ondervonden problemen melden.

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
deroderuiter
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 77
Joined: Sun Mar 25, 2012 10:52 am

Error displaying the error page: Application Instantiation Error: Could not connect to MySQL.

Post by deroderuiter » Wed Jul 12, 2017 7:42 pm

Ik krijg in mijn Joomla 3.7.3 website voortdurend de melding: "Error displaying the error page: Application Instantiation Error: Could not connect to MySQL". Soms werkt de website wel goed en soms niet. Heeft iemand enig idee waaraan dit kan liggen?

hvdmeer
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 163
Joined: Mon May 13, 2013 1:34 pm
Location: Arnhem
Contact:

Re: Error displaying the error page: Application Instantiation Error: Could not connect to MySQL.

Post by hvdmeer » Thu Jul 27, 2017 4:13 pm

Klinkt alsof je mySQL server niet goed werkt. Ik zou het aan je hoster vragen.
Moderator on joomlacommunity.nl
ex Joomla User Group Arnhem - Nijmegen Organizer
ex Team Leader of the Joomla Social Media Team - editor in the Joomla Magazine Team
Personal site: https://www.hierbenikthuis.nl

deroderuiter
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 77
Joined: Sun Mar 25, 2012 10:52 am

Re: Error displaying the error page: Application Instantiation Error: Could not connect to MySQL.

Post by deroderuiter » Thu Jul 27, 2017 4:26 pm

Het blijkt inmiddels dat één van mijn websites hevig onder vuur lag. Nadat de hoster twee IP adressen had geblokkeerd die daarvoor verantwoordelijk waren, werkte alles weer normaal. Bijna normaal want de IP adressen behoorden bij Cloudflare. En aangezien mijn websites via Cloudflare draaien traden er daarna door het blokkeren van deze IP adressen weer nieuwe problemen op. Nadat ik Cloudflare op pauze had gezet draaide alles weer normaal.


Locked

Return to “Joomla! 3.x”