Kalender-categoriën verschijnen niet in front end.

Hier kun je vragen stellen over de nieuwste Joomla 3.x ontwikkelingen en ondervonden problemen melden.

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
Eltheeka53
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 2
Joined: Sun Dec 17, 2017 11:58 am

Kalender-categoriën verschijnen niet in front end.

Post by Eltheeka53 » Sun Dec 17, 2017 12:26 pm

Een webdesigner heeft voor mij een Joomla site ontworpen (versie 3.8.3 Pro) waarvan ik inmiddels ook superuser ben, maar nog allesbehalve een kenner (Ik blijf dus netjes af van alles wat ik niet vertrouw :), maar wil wel snel wegwijs worden).
Probleem: er is door de designer een Componenten>JEvents kalender geïnstalleerd met een aantal categoriën. In de back end én front end verschijnen de ingevoerde categoriën (bij het invoeren van een event) zonder probleem. Er zijn echter nadien (ook door de designer) nóg enkele categoriën toegevoegd en die verschijnen NIET in front end bij event-invoer, alleen back end (waar ze gewoon gepubliceerd staan). De designer begrijpt het ook niet en zegt dat het een programma-instabiliteit zal zijn. Ik heb zelf later ook enkele proef-categoriën toegevoegd met hetzelfde resultaat: Niet zichtbaar in front end (waar dus wel alleen de eerste serie categoriën verschijnt). En als ik bv de volgorde verander van de oorspronkelijk ingevoerde categoriën, dan verschijnt die wijziging wél prompt ook in front end...Rara.
Heeft iemand een idee? Ergens een instelling over het hoofd gezien bij de latere toevoeg-pogingen?

hvdmeer
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 163
Joined: Mon May 13, 2013 1:34 pm
Location: Arnhem
Contact:

Re: Kalender-categoriën verschijnen niet in front end.

Post by hvdmeer » Wed Mar 07, 2018 2:53 pm

Het zou gewoon moeten werken, of staat er wellicht ergens ingesteld dat alleen specifieke categoriën getoond moeten worden?
Moderator on joomlacommunity.nl
ex Joomla User Group Arnhem - Nijmegen Organizer
ex Team Leader of the Joomla Social Media Team - editor in the Joomla Magazine Team
Personal site: https://www.hierbenikthuis.nl


Locked

Return to “Joomla! 3.x”