Vreemd gedrag joomla 3.3.6 na upgrade vanaf Joomla 2.5

Installatie van Joomla! 3.x

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
theo_v
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 45
Joined: Mon Dec 31, 2007 3:26 pm

Vreemd gedrag joomla 3.3.6 na upgrade vanaf Joomla 2.5

Post by theo_v » Sat Feb 21, 2015 9:40 pm

Dames, heren,

Vreemd gedrag in Joomla 3.3.6. Heb vanmorgen een oude 2.5 website geupgrade naar Joomla 3.3.6. Geen probleem. Echter: in kan na de upgrade geen wijzigingen meer in modules en componenten vastleggen? Voorbeeld: ik heb JCE Editor geinstalleerd, kan nog wel zaken wijzigen, maar geen ik vervolgens een opslaan of opslaan en sluiten, dan bevriest het backend. Het zelfde geldt voor de standaard module "laatste nieuws", waar ik de titel uit wil schakelen. Kan ik evenmin opslaan...
Ik heb vervolgens in de globale instellingen de foutopsporing aangezet (op maximum), in de hoop dan een fout te kunnen ontdekken. Hier gaat opslaan en sluiten tot mijn verbazing wel goed. Sterker nog: dan gaat alles goed. Ofwel: met foutopsporing aan kan ik wél alles wijzigen en opslaan. Zet ik foutopsporing weer uit, dan is het weer over met de pret.

Iemand een idee? Al vast bedankt!

theo_v
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 45
Joined: Mon Dec 31, 2007 3:26 pm

Re: Vreemd gedrag joomla 3.3.6 na upgrade vanaf Joomla 2.5

Post by theo_v » Sun Feb 22, 2015 3:55 pm

Ben ik weer...
Het gaat helaas van kwaad naar erger. Weet niet of nog iemand een gooi wil doen naar dit probleem, maar ik ga beginnen aan een nieuwe, schone installatie. Gelukkig kan ik de artikelen, structuur etc. nog afkijken van de oude website (draait nu nog op een andere server bij mijn hoster)

Bedankt zo ver!
Theo.

hvdmeer
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 163
Joined: Mon May 13, 2013 1:34 pm
Location: Arnhem
Contact:

Re: Vreemd gedrag joomla 3.3.6 na upgrade vanaf Joomla 2.5

Post by hvdmeer » Wed Feb 25, 2015 11:35 am

Ik heb 1-2-3 geen antwoord op je vraag maar wel een tip. Je kan je artikelen e.d. ook via J2XML exporteren vanuit 2.5 en importeren in 3.4
http://extensions.joomla.org/profile/pr ... ils/133818


Locked

Return to “Installatie 3.x”