Menu naar submenu

Vragen over componenten, modules en plugins die op Joomla! 3.x draaien.

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
m_fleuren
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Menu naar submenu

Postby m_fleuren » Mon Jan 18, 2016 2:35 pm

Op een nieuwe website dev.tvderaam.nl wil ik graag met diverse gridmenu's gaan werken. Echter weet ik niet exact hoe ik deze moet koppelen.

Graag wil ik dus diverse grid menu's en grid submenu's met daarachter de artikelen gekoppeld en dat deze dan alleen gepubliceerd worden tussen header en footer... dus zonder verdere menu's... Zoals bijvoorbeeld als je op nieuws klikt.

Kan ik dit met dummy menu's bewerkstelligen?

Wie kan mij helpen?

BVD
Gr. Marcel

leolam
Joomla! Master
Joomla! Master

Re: Menu naar submenu

Postby leolam » Mon Jan 18, 2016 2:47 pm

m_fleuren wrote:Op een nieuwe website dev.tvderaam.nl wil ik graag met diverse gridmenu's gaan werken. Echter weet ik niet exact hoe ik deze moet koppelen.

Graag wil ik dus diverse grid menu's en grid submenu's met daarachter de artikelen gekoppeld en dat deze dan alleen gepubliceerd worden tussen header en footer... dus zonder verdere menu's... Zoals bijvoorbeeld als je op nieuws klikt.

Kan ik dit met dummy menu's bewerkstelligen?

Wie kan mij helpen?

BVD
Gr. Marcel

Marcel you need to post next time in the Dutch language forums section.

(just in Dutch: Ik begrijp er geen snars van wat je bedoelt dus kun je dit aub gedetailleerd beschrijven wat je van plan bent? Wat bedoel je met "grid-menu's?"

@ Mods: Please move to Dutch language forums?

Leo 8)
Joomla's #1 Professional Support Provider:
-> Joomla Professional Support: https://gws-desk.com -
-> Joomla Specialized Hosting Solutions: https://gws-host.com -
Member Joomla Bug Squad & Joomla CMS Release Team

m_fleuren
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Re: Menu naar submenu

Postby m_fleuren » Tue Jan 19, 2016 12:40 pm

Leo,

Dank voor je reactie. Mijn excuses voor de verkeerde post categorie...

Doormiddel van een eenvoudige tegel website (gridmenu zoals ik bedoelde) wil ik dat je eenvoudig naar de juiste categorie kan navigeren. Dit betekent dat je van tegelmenu naar tegelmenu gaat, tot je vervolgens een artikel alleen zichtbaar krijgt in het main gedeelte...

Voorbeeld:
Vanuit de homepage, dev.tvderaam.nl ga je naar categorie training (http://dev.tvderaam.nl/index.php/training) waarachter een nieuwe tegelmenu zit. Echter wil ik daaronder nog geen artikel zichtbaar alleen de tegelmenu's. En vanuit de categorie training wil ik naar het artikel trainingsreglement, en dat dan geen tegelmenu's meer zichtbaar zijn alleen het artikel met vaste header en footer...

Hopelijk snap je wat ik wil bereiken en is dit ook mogelijk?

Alvast dank!
Gr. Marcel

Return to “Extensies 3.x”