Soort vriendenboekje (vragenlijst)

Vragen over componenten, modules en plugins die op Joomla! 3.x draaien.

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
xenium
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 2
Joined: Wed Jul 27, 2016 10:25 am

Soort vriendenboekje (vragenlijst)

Post by xenium » Wed Jul 27, 2016 10:33 am

Hallo iedereen

Ik ben pas nieuw in het hele Joomla gebeuren, maar ik probeer toch wat mijn plan te trekken.

Op mijn vorige website (volledig in Dreamweaver geschreven) wou ik een soort vriendenboekje, dus eigenlijk een vragenlijst met vragen zoals 'wat is je favoriete eten?' (bijvoorbeeld), maar omdat ik hiervoor een databank moest opzetten en hier niet goed in ben, heb ik het toen gelaten voor wat het was.

Nu zou ik via de Joomla website mijn vrienden laten inloggen en ze dan de mogelijkheid willen geven om enkele vragen over zichzelf te beantwoorden (ook eventueel adres/mailadres).
Ze zouden dan nadien een overzicht krijgen op hun eigen inloggedeelte met al hun informatie, maar ze zouden ze ook kunnen bewerken.

Ik vraag me af of dit soms als een extensie bestaat? Zo ja, naar wat moet ik dan precies op zoek gaan? Ik vind wel enkele enquêtes als extensie, maar het is toch niet wat ik bedoel.

Is er misschien iemand die hier voor mij de gouden tip heeft?

Alvast bedankt.
xenium

hvdmeer
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 163
Joined: Mon May 13, 2013 1:34 pm
Location: Arnhem
Contact:

Re: Soort vriendenboekje (vragenlijst)

Post by hvdmeer » Tue Nov 01, 2016 11:34 am

Hoi xenium. Je zou dit eventueel in het gebruikersprofiel kunnen doen. Met de komende Joomla! 3.7 kan je ook makkelijk eigen velden toevoegen.
Moderator on joomlacommunity.nl
ex Joomla User Group Arnhem - Nijmegen Organizer
ex Team Leader of the Joomla Social Media Team - editor in the Joomla Magazine Team
Personal site: https://www.hierbenikthuis.nl


Locked

Return to “Extensies 3.x”