Table 'DB3665477.#__k2_items' doesn't exist Topic is solved

Vragen over componenten, modules en plugins die op Joomla! 3.x draaien.

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
everybodydive
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 3
Joined: Fri Jan 12, 2018 5:58 pm

Table 'DB3665477.#__k2_items' doesn't exist

Post by everybodydive » Sun Feb 10, 2019 8:44 am

Hallo,

Ik heb een vraag.

Ik heb op mijn localhost, K2 geinstalleerd en dat werkt perfect. Ik ben er content mee.

Nu heb ik mijn domein en database lopen bij Strato en nadat ik daar Joomla geinstalleerd heb wil ik uiteraard daar ook K2 installeren. Bij de installatie van de laatste versie van K2 krijg ik de melding: Table 'DB3665477.#__k2_items' doesn't exist . Ik dacht slim te zijn door een eerdere versie te installeren en daarna een update te draaien maar helaas.

Ik dacht ik ga verder en ik wilde nog een aantal formulieren maken dus heb JSN Uniform geinstalleerd en nu krijg ik werkelijk dezelfde melding: 1146 Table 'DB3665477.#__jsn_uniform_messages' doesn't exist Ook dit heeft gewerkt op mijn localhost. Volgens mij gaat er iets mis in de database op de Strato server.

Ik ben een redelijke beginner en ik begrijp dat er tijdens de installatie geen tabel is aangemaakt in de database met de juiste naam. Nu is de vraag hoe los ik dit op?

User avatar
Rondeb
Joomla! Guru
Joomla! Guru
Posts: 623
Joined: Mon Dec 02, 2013 12:14 pm
Location: Meschede - Germany
Contact:

Re: Table 'DB3665477.#__k2_items' doesn't exist

Post by Rondeb » Mon Feb 11, 2019 9:24 am

Hallo,

leeg via ftp je tmp map eens.

En probeer dam eens de k2 extensie te verwijderen en daarna opnieuw te installeren.

En je kan ook van je site op je localhost een back-up maken met akeeba backup en deze zet je dan op je hosting server.

Succes ermee.

Groeten Ron

everybodydive
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 3
Joined: Fri Jan 12, 2018 5:58 pm

Re: Table 'DB3665477.#__k2_items' doesn't exist

Post by everybodydive » Mon Feb 11, 2019 4:58 pm

Hey Ron,

Dank voor je informatie. De laatste optie geeft de juiste oplossing thanks


Locked

Return to “Extensies 3.x”