Probleem bij standaard login form joomla en wachtwoord verandering Topic is solved

Vragen over componenten, modules en plugins die op Joomla! 3.x draaien.

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
addanny
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 7
Joined: Sun May 12, 2019 4:08 pm

Probleem bij standaard login form joomla en wachtwoord verandering

Post by addanny » Sun May 12, 2019 4:18 pm

Beste,

Ik wil op mijn website een login maken waar dat leden kunnen inloggen om dan prive berichten te kunnen bekijken.
Ik gebruik de standaard login form van joomla.
Gebruikers maak ik zelf aan dus geen registratie mogelijkheid wat ook niet mag of nodig is.
Ik heb een probleem als je inlogt en er is iets verkeerd dan geeft de standaard login form geen foutmelding weer wat er fout is je geraakt niet ingelogt en je weet niet wat er fout is.

ook moeten ze bij eerste login wachtwoord veranderen ik heb deze ingesteld maar nergens krijgen ze de info waaruit het wachtwoord moet bestaan ook als ze een fout maken bv vergeten een symbool of cijfer dan geeft de standaard functie in joomla geen fout melding wat er fout is.

1. graag had ik nu een oplossing gevonden van wat ik kan doen om te zorgen dat bij een fout login er feedback gegeven word.

2. bij het veranderen van het wachtwoord zou op de site moeten aangegeven worden wat de minimum voorwaarden zijn van het wachtwoord.

Wie kan mij helpen bij deze vragen?

Eventueel andere extentie die mijn problemen bij inloggen wachtwoord oplossen. (wel graag gratis extenties)

Met vriendelijke groeten
Danny

addanny
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 7
Joined: Sun May 12, 2019 4:08 pm

Re: Probleem bij standaard login form joomla en wachtwoord verandering

Post by addanny » Sun May 12, 2019 9:39 pm

Sorry denk verkeerd geplaatst.

addanny
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 7
Joined: Sun May 12, 2019 4:08 pm

Re: Probleem bij standaard login form joomla en wachtwoord verandering

Post by addanny » Wed May 15, 2019 3:51 pm

Beste probleem is nog steeds aanwezig kan er iemand helpen met dit?
is voor de website www.adventurediving.be

Graag een extentie die feedback geeft op inloggen als er een fout gemaakt is en bij veranderen van wachtwoord aangeeft wat er fout is


Locked

Return to “Extensies 3.x”