upgrade naar 3.5

Vragen over templates en CSS op Joomla! 3.x

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
Carlo LeRocal
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 4
Joined: Wed Apr 06, 2016 9:07 am

upgrade naar 3.5

Post by Carlo LeRocal » Wed Apr 06, 2016 9:13 am

Hopelijk kan iemand mij helpen. Mijn site zag er schitterend uit, met de complete contentarea, in 1 blok aan de linkerkant van de pagina, met inbeslagname van ⅓ van de schermindeling.... na updaten naar Joomla 3.5 is mijn template veranderd naar de 'originele' schermindeling.... Is er iemand die mij kan helpen de situatie van voor de update terug te brengen aub? Aan mij CSS files is er op het 1ste gezicht niets verandert... HELP
Last edited by sone12 on Wed Apr 06, 2016 10:08 am, edited 1 time in total.
Reason: Topic moved to » Dutch Forum

hvdmeer
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 163
Joined: Mon May 13, 2013 1:34 pm
Location: Arnhem
Contact:

Re: upgrade naar 3.5

Post by hvdmeer » Thu Apr 07, 2016 9:02 am

Hoi Carlo. Kan het soms zijn dat je voor je website de template Protostar gebruikt die standaard meegeleverd wordt met Joomla?
Moderator on joomlacommunity.nl
ex Joomla User Group Arnhem - Nijmegen Organizer
ex Team Leader of the Joomla Social Media Team - editor in the Joomla Magazine Team
Personal site: https://www.hierbenikthuis.nl

Carlo LeRocal
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 4
Joined: Wed Apr 06, 2016 9:07 am

Re: upgrade naar 3.5

Post by Carlo LeRocal » Thu Apr 07, 2016 9:12 am

Nee, ik gebruik de 'originele' Beez3 template. Deze was wel serieus veranderd, maar dat was....

hvdmeer
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 163
Joined: Mon May 13, 2013 1:34 pm
Location: Arnhem
Contact:

Re: upgrade naar 3.5

Post by hvdmeer » Fri Apr 08, 2016 5:24 am

Het klinkt alsof je de bestanden van Beez3 zelf hebt aangepast. Bij elke update kunnen die weer overschreven worden door bestanden uit de update. Je zou dan beter een nieuwe stijl of een kopie van de template kunnen maken en die aanpassen naar eigen smaak.
Moderator on joomlacommunity.nl
ex Joomla User Group Arnhem - Nijmegen Organizer
ex Team Leader of the Joomla Social Media Team - editor in the Joomla Magazine Team
Personal site: https://www.hierbenikthuis.nl

Carlo LeRocal
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 4
Joined: Wed Apr 06, 2016 9:07 am

Re: upgrade naar 3.5

Post by Carlo LeRocal » Fri Apr 08, 2016 6:04 am

Ik heb inderdaad de bestanden van de beez3 template verandert. Ik heb ook een kopie hiervan. Na het installeren van de 3.5 update zag ik dat mijn template terug 'origineel' was. Ik heb eerst geprobeerd om de bestanden aan te passen, maar dit werkte niet en toen de kopies van de beez3 bestanden terug te plaatsen, maar dat ging ook niet meer... HELP


Locked

Return to “Templates 3.x”