Helix II template - HTML-codes in module

Vragen over templates en CSS op Joomla! 3.x

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
jpblocken
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 1
Joined: Wed Aug 30, 2017 1:55 pm

Helix II template - HTML-codes in module

Post by jpblocken » Wed Aug 30, 2017 2:21 pm

Ik ben een nieuwe gebruiker. Omdat ik een leuke tutorial over de helix II template installeerde ik die. Daarin heb je een "carousel" om trefwoorden te laten circuleren. Je moet daarvoor HTML in een module plaatsen. Ik maak een nieuwe module aan (module,nieuw, aangepaste html), plak de code of typ ze eventueel manueel in, dan verschijnt die code gewoon als tekst ipv de carousel te maken. Ik voerde het volgende in (JCE-editor):
[carousel]
[carousel_item]
tekst
[/carousel_item]
[/carousel]

Als je dit in code bekijkt dan komt er telkens een <p> voor en </p> na elke lijn.

Als ik dit opsla en afsluit krijg ik gewoon de letterlijke vermelding van bovenstaande vijf lijnen op de modulepositie.

Ik doe wellicht iets fout, maar ik kan niet vinden wat. Wie heeft hiervoor (een wellicht spotgemakkelijke) oplossing?

hvdmeer
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 163
Joined: Mon May 13, 2013 1:34 pm
Location: Arnhem
Contact:

Re: Helix II template - HTML-codes in module

Post by hvdmeer » Wed Sep 06, 2017 6:18 am

Wellicht dat als je dit in de nocode-editor zet (of even de editor uitschakelt met het aan/uit knopje boven de editor werkbalk) en dan opslaat dat de code wel werkt.

Overigens is Helix II al een oudje, Helix III is al een tijdje uit. Dit ter info. :)
Moderator on joomlacommunity.nl
ex Joomla User Group Arnhem - Nijmegen Organizer
ex Team Leader of the Joomla Social Media Team - editor in the Joomla Magazine Team
Personal site: https://www.hierbenikthuis.nl


Locked

Return to “Templates 3.x”