Copyright onderaan mambo

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
knol
Joomla! Guru
Joomla! Guru

Copyright onderaan mambo

Post by knol » Wed Aug 24, 2005 12:29 am

Hoi iedereen, ik ben vers van de pers, schrik me een ongeluk van wat er nu allemaal aan de hand is.
Maar wat ik me dus afvraag, hoe gaat dat nu straks met die footer informatie.
Er staat nu nog dat de copyrights bij miro liggen, kunnen we dat straks zelf zomaar zonder problemen aanpassen?
Misschien dat dit al eerder is gevraagd, maar zag het hier niet staan als aparte topic terwijl het denk ik best belangrijk zal zijn.
En anders heb ik niet goed opgelet, ben hier net een half uurtje en baal als een stekker.
Heb net de hele boel weer aan de gang met geintegreerd forum enzo en dat was best slikken voor een nOOb als ik... ::)

sc00zy
Joomla! Exemplar
Joomla! Exemplar

Re: Copyright onderaan mambo

Post by sc00zy » Wed Aug 24, 2005 4:41 am

Die teksten kon je al aanpassen en dat kun je nu nog steeds. Zelf laad ik de footer niet meer in maar zet ik de informatie rechtstreeks in mijn template (hardcoded).
Arjan Menger
https://welldotcom.nl - Puntgaaf Internetbureau

dwstrijks
Joomla! Guru
Joomla! Guru

Post by dwstrijks » Wed Aug 24, 2005 8:01 am

vanuit de foorter zal je waarschijnlijk naar de version.php moeten gaan daar staat namelijk het een en ander in.
Bij mij heb ik dat zo aangepast

William
Iets niet gelezen = niets geleerd

Tha Company is on the move to a new location!

Gino1968
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Post by Gino1968 » Wed Aug 24, 2005 9:18 am

knol wrote: Hoi iedereen, ik ben vers van de pers, schrik me een ongeluk van wat er nu allemaal aan de hand is.
Maar wat ik me dus afvraag, hoe gaat dat nu straks met die footer informatie.
Er staat nu nog dat de copyrights bij miro liggen, kunnen we dat straks zelf zomaar zonder problemen aanpassen?
Misschien dat dit al eerder is gevraagd, maar zag het hier niet staan als aparte topic terwijl het denk ik best belangrijk zal zijn.
En anders heb ik niet goed opgelet, ben hier net een half uurtje en baal als een stekker.
Heb net de hele boel weer aan de gang met geintegreerd forum enzo en dat was best slikken voor een nOOb als ik... ::)
http://forum.opensourcematters.org/inde ... 552.0.html

knol
Joomla! Guru
Joomla! Guru

Post by knol » Wed Aug 24, 2005 10:42 am

Bedankt voor de reacties, denk dat ik het zichtbare deel maar ga aanpassen. Dat het in de broncode staat dat boeit me niet zo. Vind het wel sneu werk dat al die mensen die zich al jaren inzetten nu zo'n klap op hun neus krijgen...

babs
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast

Post by babs » Fri Aug 26, 2005 12:53 am

sc00zy wrote: Die teksten kon je al aanpassen en dat kun je nu nog steeds. Zelf laad ik de footer niet meer in maar zet ik de informatie rechtstreeks in mijn template (hardcoded).

De teksten zijn relatief gemakkelijk te veranderen in je template en op de pc en laptop is er verder ook niets meer van te zien. Anders is het wanneer ik met mijn gsm mijn honepage bezoek want daar kom ik toch voortdurend mambo of miro tegen, dus helemaal weg is het dus ook niet.

sc00zy
Joomla! Exemplar
Joomla! Exemplar

Post by sc00zy » Fri Aug 26, 2005 8:16 am

babs wrote: Anders is het wanneer ik met mijn gsm mijn honepage bezoek want daar kom ik toch voortdurend mambo of miro tegen, dus helemaal weg is het dus ook niet.
Oh? Worden die pagina's dan anders weergegeven?
Arjan Menger

webguy
Joomla! Ace
Joomla! Ace

Post by webguy » Fri Aug 26, 2005 9:03 am

sc00zy wrote: Oh? Worden die pagina's dan anders weergegeven?
Klopt... Ik heb zelf een BlackBerry telefoon met GPRS. Ik kan dus browsen.
Maar de browser kan maar beperkt met CSS overweg. En dat wordt het een redelijke puinhoop...
Het is trouwens een uitdaging om een forum bericht te beantwoorden op een scherm van 240x270 pixels ;D
René Kreijveld
http://www.renekreijveld.nl | Joomla! professional

sc00zy
Joomla! Exemplar
Joomla! Exemplar

Post by sc00zy » Fri Aug 26, 2005 9:09 am

webguy wrote: Klopt... Ik heb zelf een BlackBerry telefoon met GPRS. Ik kan dus browsen.
Maar de browser kan maar beperkt met CSS overweg. En dat wordt het een redelijke puinhoop...
Het is trouwens een uitdaging om een forum bericht te beantwoorden op een scherm van 240x270 pixels ;D
Wordt de regel van Miro/Mambo dan weergegeven in plaats van mijn regel die ik in de template heb gezet?
Ik heb al een hekel aan SMS-en... laat staan een forumbericht antwoorden via een BlackBerry en aanverwanten ;)
Arjan Menger

Atlas
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer

Post by Atlas » Fri Aug 26, 2005 9:46 am

Idd. een puinhoop wanneer ik met de Pocket PC browse. Ik neem aan dezelfde puinhoop als Webguy heeft met zijn BB.
Met mijn Nokia 9300 (Symbian) wordt het precies zo weergegeven als het bedoeld wordt.

Nu maar hopen dat Nokia gauw met de beloofde Blackberry functionaliteit komt. Want i.t.t. Blackberry is het hierop wel fantastisch typen. Zowel door het zeer brede beeldscherm alsmede het qwerty tobo.

Locked

Return to “Algemene vragen”