4.5.3 beta

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
willebil
Joomla! Guru
Joomla! Guru

4.5.3 beta

Post by willebil » Sun Aug 28, 2005 7:45 pm

Miro heeft een nieuwe beta versie van Mambo uitgebracht, de langverwachte 4.5.3. Hoe moet ik deze release zien in verhouding tot de breuk met het core developmentteam en de ontwikkelingen op opensourcematters?

webguy
Joomla! Ace
Joomla! Ace

Re: 4.5.3 beta

Post by webguy » Sun Aug 28, 2005 8:02 pm

Voor zover ik begrepen heb is dit een verouderde aangepaste versie van de 4.5.3 code die de developers aan het ontwikkelen waren.
Lees dit:
http://forum.mamboserver.com/showthread.php?t=58710

en huiver...
René Kreijveld
http://www.renekreijveld.nl | Joomla! professional

sc00zy
Joomla! Exemplar
Joomla! Exemplar

Post by sc00zy » Sun Aug 28, 2005 8:05 pm

Een kat in het nauw maakt vreemde sprongen zeggen ze wel...
Deze beta schijnt bijna niet te werken... dus ook niet om fatsoenlijk te beta-testen.

Beta-versies moet je sowieso niet voor een productie-website gebruiken.
Arjan Menger
https://welldotcom.nl - Puntgaaf Internetbureau

willebil
Joomla! Guru
Joomla! Guru

Post by willebil » Sun Aug 28, 2005 8:12 pm

sc00zy wrote: Een kat in het nauw maakt vreemde sprongen zeggen ze wel...
Deze beta schijnt bijna niet te werken... dus ook niet om fatsoenlijk te beta-testen.

Beta-versies moet je sowieso niet voor een productie-website gebruiken.
Dat was ik ook echt niet van plan, ik was alleen even benieuwd wat dit nou precies voor een release was. Als het inderdaad één van de oudere cvs versies is, dan weet ik voldoende en wacht (uiteraard) op het eerste resultaat van deze site :p

Tonie
Joomla! Master
Joomla! Master

Post by Tonie » Sun Aug 28, 2005 8:13 pm

De Foundation heeft de CVS versie van 4.5.3 gepakt, en hier een aantal componenten aan toegevoegd (mosCE, updater en een uitklapmenu voor categorieen en secties). De al bekende bugs die in de CVS versie zitten, zijn voor zover bekend ook in de Foundation beta aanwezig. Ik heb nog geen enkel positief bericht gelezen van een persoon die het getest heeft. Bugs, browserproblemen, componenten die niet meer werken, etc. De structuur van de CVS code, onder andere het gebruik van patTemple, wordt niet gebruikt voor de nieuwe elementen.

De Foundation wil laten zien dat ze serieus aan het ontwikkelen zijn aan Mambo, niemand weet echter wie dat zijn. Veel mensen denken dat Miro's eigen mensen achter deze versie zitten. In het andere forum zijn er voor zover is weet nog geen uitgebreide reports geweest over deze versie, behalve van mensen die hier hun tent opgeslagen hebben en daar commentaar leveren.

Locked

Return to “Algemene vragen”