Tabblad "Afbeelding, publiceren, metadata"

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
mawa17
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Tabblad "Afbeelding, publiceren, metadata"

Post by mawa17 » Thu Sep 01, 2005 6:58 am

Hallo,

Ik heb op mijn website verschillende rechten voor gebruikers in gesteld. De meeste zijn editor van een pagina.
Ik wil dat ze daadwerkelijk alleen de pagina kunnen wijzigen en niet onderstaande tabbladen met "Afbeeldingen, Publiceren en Metadata".(zie bijlage). Hoe kan ik zorgen dat een "Editor" deze tabbladen niet zichtbaar krijgt?

Groet,

Marco  
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

renem
Joomla! Hero
Joomla! Hero

Re: Tabblad "Afbeelding, publiceren, metadata"

Post by renem » Mon Sep 05, 2005 10:41 am

Das een goeie, ik ben ook al eens aan het klooien geweest om bijvoorbeeld de afbeeldings tab uit het zicht te verwijderen maar dan werkt de Save functie bijvoorbeeld niet meer..................
"Het mooie aan standaards is dat er zoveel zijn om tussen te kiezen.." 
Layoutproblemen Zie>> http://forum.joomla.org/index.php/topic,17708.0.html

Robin
Joomla! Master
Joomla! Master

Post by Robin » Mon Sep 05, 2005 10:45 am

Hoi,

Je krijgt dit denk ik alleen voor elkaar als je core bestanden aanpast. De vraag is of je dit wel wilt? Bij een nieuwe versie van Joomla?Mambo kom je dan in de problemen, mits je de bestanden wederom aanpast.

mawa17
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Post by mawa17 » Mon Sep 05, 2005 12:08 pm

Nou ik ben bezig met een omvangrijke website met meerdere gebruikers. Die alleen maar mogen editen. Dus niets mogen zeggen over publiceren.

Ik denk dat het dan niet verstandig is om dit te gaan aanpassen in de core bestanden.

Een ander idee:
Kan ik geen bepaalde IF functie maken die zegt als het gepubliceerd is mag het niet meer ongepubliceerd worden. Of een bepaalde query die hem altijd op publiceren laat staan.

Locked

Return to “Algemene vragen”