Content krijgt achtergrond pagina

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
hweuring
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Content krijgt achtergrond pagina

Post by hweuring » Sat Sep 03, 2005 10:09 pm

Wanneer ik in de backend content aan het wijzigen/toevoegen ben bijvoorbeeld een nieuwsitem of een verslag, dan krijg ik in het gedeelte waar de tekst getypt moet worden de achtergrond van de pagina getoond. Het invoerveld is dus niet gewoon wit maar heeft een kleur. Nou zou dit niet zo irritant zijn ware het niet dat de achtergrond van onze site een plaatje is met blauw en geel. Zodoende kan je de tekst die je wilt intypen dus niet goed lezen. Het kan wel maar is gewoon super irritant. Moet/kan ik ergens in css of zo aangeven wat de achtergrond van het tekstveld moet zijn??? Kijk voor de achtergrond maar eens op http://www.svhattoheim.nl

alvast bedankt voor de moeite.

Robin
Joomla! Master
Joomla! Master

Re: Content krijgt achtergrond pagina

Post by Robin » Sat Sep 03, 2005 10:19 pm

Hoi,

Je kunt ook inloggen op de admin, dan naar: Mambots > Site Mambots, selecteer je editor (als dit tinymce is), kijk bij parameters aan de rechterkant, daar kun je het laden van de template css uitschakelen. Dan zou je editor achtergrond gewoon wit moeten zijn.

hweuring
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Post by hweuring » Sat Sep 03, 2005 10:53 pm

Dank je voor je snelle reactie maar als ik doe wat jij voorstelt heb ik de functionaliteit van de editor ook niet meer! Dan kan ik dus net zogoed kiezen voor "geen wysiwyg editor". overigens heb ik inmiddels spawn geprobeerd. Bij de installatie van Spawn kreeg ik een php foutmelding (warning: gzinflate : buffer error in /home/sites/site21/web/administrator/includes/pcl/pclzip.php on line 3236). maar vervolgens kon ik wel deze editor selecteren en was het probleem met de achtergrond verholpen. Iemand enig idee wat die foutmelding voor gevolgen heeft en moet ik dit eerst verhelpen. Zo niet dan gebruik ik gewoon spawn als editor.

vrGr

Willem-Siebe
Joomla! Intern
Joomla! Intern

Post by Willem-Siebe » Sun Sep 04, 2005 4:34 pm

Toen ik SPAW ben ga gebruiken was dat probleem bij mij ook verholpen met de achtergrond.
Opensourcematters.org, succes!

Locked

Return to “Algemene vragen”