Template artisteer bewerken?

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
nachtegaal
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling

Template artisteer bewerken?

Post by nachtegaal » Thu Feb 12, 2015 6:13 pm

Ik heb van iemand een website overgenomen. De persoon in kwestie had de website gemaakt met het programma Artisteer. Omdat ik zelf het programma niet heb, weet ik ook niet hoe ik deze visueel kan aanpassen in Joomla.

Eerder heb ik al wel zelf websites in elkaar gestoken, maar niet met deze programma's (Artisteer & Joomla). Kan er mij iemand zeggen of er een programma bestaat, waarin ik de template visueel kan bewerken en hoe? Of hoe ik dit in Joomla zou kunnen toepassen?

Alvast bedankt

thoom
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Re: Template artisteer bewerken?

Post by thoom » Thu Mar 19, 2015 10:23 am

Deze is dus gemaakt in een WYSIWYG-programma zoals Artisteer en template toaster, en is dus de enigste manier om het 'makkelijk' na te maken.

Anders is het toch een kwestie van een gratis template voor je joomlaversie (2.5/3.X) zoeken (welke het meeste er op lijkt) en daarvan de .css bestanden en afbeeldingen aan gaan passen tot je het gewenste resultaat heb bereikt.

hvdmeer
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast

Re: Template artisteer bewerken?

Post by hvdmeer » Thu Mar 19, 2015 9:07 pm

Eens, je kan of van de persoon die in Artisteer de template heeft gemaakt of jij daarvan de bron kan krijgen zodat je zelf in Artisteer kan werken. Of inderdaad een andere template kiezen/maken.

Locked

Return to “Algemene vragen”