Tegelmenu (gridmenu)

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
m_fleuren
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Tegelmenu (gridmenu)

Post by m_fleuren » Mon Feb 01, 2016 10:31 am

Op een nieuwe website dev.tvderaam.nl wil ik graag met diverse gridmenu's gaan werken. Echter weet ik niet exact hoe ik deze moet koppelen, en welke extensie ik hiervoor het beste kan gebruiken.

Graag wil ik dus diverse grid menu's en grid submenu's met daarachter de artikelen gekoppeld.
Doormiddel van een eenvoudige tegel website (gridmenu) wil ik dat je eenvoudig naar de juiste categorie kan navigeren. Dit betekent dat je van tegelmenu naar tegelmenu gaat, tot je vervolgens een artikel alleen zichtbaar krijgt in het main gedeelte...

Voorbeeld:
Vanuit de homepage, dev.tvderaam.nl ga je naar categorie training ( http://dev.tvderaam.nl/index.php/training ) waarachter een nieuwe tegelmenu zit. Echter wil ik daaronder nog geen artikel zichtbaar alleen de tegelmenu's. En vanuit de categorie training wil ik naar het artikel trainingsreglement, en dat dan geen tegelmenu's meer zichtbaar zijn alleen het artikel met vaste header en footer...

Hopelijk snap je wat ik wil bereiken en is dit ook mogelijk?

Alvast dank!
Gr. Marcel

hvdmeer
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast

Re: Tegelmenu (gridmenu)

Post by hvdmeer » Tue Feb 23, 2016 1:55 pm

Typische navigatie, zo zie ik ze eigenlijk nooit. Kan je gewoon niet HTML modules hiervoor gebruiken? Je plaatst daar de afbeelding in met een link daaronder naar een eventueel volgende pagina (=artikel) waarin je weer eventueel modules kan laten weergeven. Als je dan vanuit de laatste module wil doorlinken kan je dat doen naar een echt menu item die alleen daar zichtbaar is.

Snap je dat?
Assistant Team Leader Joomla! Social Media Team
J!Docs translator - Joomla User Group Arnhem Organizer - Wannabe Patch tester
Personal site: https://www.hierbenikthuis.nl
Moderator on joomlacommunity.nl

Locked

Return to “Algemene vragen”