Database niet meer gevonden [DRINGEND]

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
wolfine
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 61
Joined: Wed Jan 23, 2013 5:23 pm

Database niet meer gevonden [DRINGEND]

Post by wolfine » Wed Mar 15, 2017 6:59 pm

Hallo, allemaal!

Ik werk al maanden en jaren met WebMatrix en andere soort programma's maar dit is mij nieuw en nooit overkomen! Mijn hele project valt momenteel in water omdat ik per ongeluk iets verkeerd heb gedaan met een SQL bestand die ik wou uploaden. Ik heb een filmpje gekeken hoe het zou moeten gebeuren dat uploaden. Waarna ik klaar was met de SQL bestanden dan kwam ik op mijn website dit terecht:

Code: Select all

Error displaying the error page: Application Instantiation Error: Table 'gamingrular1.ve743_session' doesn't exist SQL=SELECT `session_id` FROM `ve743_session` WHERE `session_id` = 'cjm4bm309ereugkpb2ven3un97' LIMIT 0, 1
Ik kan dus nergens heen. Het lijkt dat de sessie niet meer wordt herkend en dat de "prefix" niet meer juist was. Maar alles is zoals voorheen. Mensen ik heb dringend jullie hulp nodig. Natuurlijk liggen nog de belangrijkste bestanden in WebMatrix maar de instellingen die ik heb geconfigureerd via de administratie pagina van Joomla, de voorkant en de instellingen dus van verschillende modules, content... is belangrijk, veel te belangrijk!

Klopt heel dom om het zoals in het filmpje na te doen, had het beter met Phpmyadmin gedaan! :'(

Locked

Return to “Algemene vragen”