Helix3 + 'Event' module

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
vdsm
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 5
Joined: Sat Jan 30, 2010 3:02 pm

Helix3 + 'Event' module

Post by vdsm » Mon Aug 21, 2017 7:27 pm

Hey,

Heb jaren geleden met Joomla! gewerkt, nu terug aan de slag. Voor een groot deel moet ik van nul beginnen op vlak van kennis, al verliep de installatie en het werken met MySQL nu wel vlotter dan de vorige keer.
Omdat ik met een gewone installatie moeilijker kon uitzoeken welke functie juist voor welk resultaat zorgde, begon ik opnieuw met een Helix3 Framework installatie. Daardoor kon ik gewoon een kijkje nemen en spelenderwijs leren.

Mijn site is min of meer 'up-and-running', maar er zijn een paar dingen waar ik twijfels over heb.

- Op de mobile versie van de site verschijnt nog het oude logo, ondanks het feit dat ik het logo naar mijn eigen logo heb aangepast. Zitten de bestanden voor de mobile versie ergens anders? Checken via andere devices en cache/cookies clearen geeft zelfde resultaat.

- Vraag voor mensen die online handel drijven, denk ik: via mijn website wil ik een een event organiseren waar mensen zich voor inschrijven en mogelijk ook meteen betalen. Ik ben even gaan neuzen tussen de modules en vind duizenden opties, maar ik lijk niets te vinden voor België . Van mijn doelpubliek gaan weinig mensen met Visa/Mastercard en PayPal willen betalen (wat veel van die modules wel aanbieden), maar eerder met hun Belgische Bankkaart/Maestro. Wanneer ik iets koop op bvb. bol.com dan gaat dat door mijn kaart in de kaartlezer van mijn bank te steken, enz... Bestaat er een Belgische/Nederlandse module die dit kan verwezenlijken?

Mijn excuses als het antwoord op deze vraag al ergens beantwoord was, ik heb geprobeerd te zoeken maar met zoveel modules zag ik eigenlijk door de bomen het bos niet meer.

Bedankt.

dawebmasta
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 4
Joined: Mon Aug 21, 2017 11:30 am

Re: Helix3 + 'Event' module

Post by dawebmasta » Wed Aug 23, 2017 9:50 am

Hallo,

Betreft het logo:
Gewoon naar je Template gaan via Extensies - Templates. Dan klik je op je Helix3template en dan gewoon bij basisinstellingen Logo. Daar vind je drie logo's die je moet aanpassen. Logo, Retina Logo en Mobile Logo. Vervang ze alle drie en je zal je logo ook op je mobieltje zien schitteren.

Betreft de betalingssystemen, daar ken ik niet veel van...

Mvg

dawebmasta
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 4
Joined: Mon Aug 21, 2017 11:30 am

Re: Helix3 + 'Event' module

Post by dawebmasta » Wed Aug 23, 2017 9:58 am



Locked

Return to “Algemene vragen”