RS FormPro: unieke codes

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
ROL
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 111
Joined: Tue Feb 13, 2007 5:39 am
Location: Dordrecht, Holland

RS FormPro: unieke codes

Post by ROL » Fri Dec 18, 2009 8:35 pm

Hallo,

Ik gebruik rsFromPro (Rsjoomla.com) voor de formuliertjes, werkt super. Ik heb op de site van rsjoomla een additioneel script gevonden waarmee je value kan valideren met een lijst, http://www.rsjoomla.com/customer-suppor ... umber.html.

Maar aangezien we 75.500 unieke codes gebruiken wordt dit een aanzienlijk script, 679.829 karakters inclusief spaties, 679.814 excl. Wanneer ik de code volgens de instructie implementeer en opsla, wordt alleen een klein gedeelte vanaf het begin van het script opgeslagen, de eerste 65.531 karakters. Dan werkt het dus niet.

Ik heb de vraag neergelegd bij RSJoomla uiteraard, maar ik vraag me af waar de beperking zit. Zit het in het component, in Joomla, in de php versie of php in het algemeen of in mySQL?

Het script zoals het moet zijn zit in de bijlage (script.rar) en het script zoals het is na het opslaan zit ook in de bijlage (script_after_save.txt)

Heeft iemand suggesties cq een oplossing?

Aan de mod: Sorry verkeerd gepost, moet in joomla 1.0 componenten. De betreffende site draait onder 1.0.15.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

User avatar
dam-man
Joomla! Exemplar
Joomla! Exemplar
Posts: 7961
Joined: Fri Sep 09, 2005 2:13 pm
Location: The Netherlands
Contact:

Re: RS FormPro: unieke codes

Post by dam-man » Sat Dec 19, 2009 9:32 am

Mod Note: Topic verplaatst naar Joomla! 1.0 componenten forum
Robert Dam - Joomla Forum Moderator
Dutch Boards | Joomla Coding Boards | English Support Boards


Locked

Return to “Componenten 1.0.x”