Virtuemartmodule positioneert verkeerd

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
AlfredJK
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling

Virtuemartmodule positioneert verkeerd

Post by AlfredJK » Sat Nov 03, 2007 8:51 pm

Hallo
ben al geruime tijd bezig een oplossing te vinden voor het probleem wat ik heb met de positionering van de artikelen in mijn webshop. Wat is het probleem? Op de frontpage heb ik bovenin mijn site in User1 de module/component Frontpage Slideshow opgenomen. In User2, rechts naast User1, heb ik content geplaatst. Zowel de content in User1 als User2 wil ik alleen aan de homepage koppelen. Dat lukt ook - geen probleem. Echter als de site aangeroepen wordt, User1 en User2 content is zichtbaar, en kies ik vervolgens een artikelgroep uit mijn webwinkel Virtuemart, dan blijft de content in User1 en User2 zichtbaar en worden de artikelen daaronder weergegeven. Dit is niet wat ik wil. Ook bij de aanroep van de Virtuemart module dienen de artikelen User1 en User2 content te overschrijven.

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

Mvg
Alphons

renem
Joomla! Hero
Joomla! Hero

Re: Virtuemartmodule positioneert verkeerd

Post by renem » Mon Nov 05, 2007 9:42 am

De desbetreffende modules aan een menu item toe kennen?

Backend>>modules>>gewenste modules>> daar kan je instellen bij welk menu item een module zichtbaar moet zijn. Deze twee modules zou je dan wellicht alleen aan je Home knop kunnen toe kennen.
"Het mooie aan standaards is dat er zoveel zijn om tussen te kiezen.." 
Layoutproblemen Zie>> http://forum.joomla.org/index.php/topic,17708.0.html

AlfredJK
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling

Re: Virtuemartmodule positioneert verkeerd

Post by AlfredJK » Mon Nov 05, 2007 7:46 pm

Dat heb ik inderdaad gedaan. In de screenshot zie je onder de oranje balk de module Frontpage Slideshow. De module is gekoppeld aan Mainmenu - Home. Na het displayen van de index pagina zie ik wat ik wil zien. Als ik daarna echter uit het linker menu een categorie uit virtuemart kies dan blijft de module Frontpage Slideshow,  het laatste nieuws  en de twee plaatjes uit ArtbannerPlus in beeld. De winkel wordt daaronder geplaatst. En dat zou niet moeten mogen in mijn beleving.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

Locked

Return to “Modules 1.0.x”