bestaan er verzamelaars modules?

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
muppets4
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

bestaan er verzamelaars modules?

Post by muppets4 » Sun Dec 09, 2007 11:07 pm

Ik ben een rasverzamelaar. Zodra ik per ongeluk ergens twee dingen van in mijn bezit komen, dan ontstaat al de behoefte om een verzameling aan te leggen. Een vriend van me heeft dat ook en samen zijn we op zoek naar een universele verzamelaars module.

Uiteraard moeten er foto's bij, een beschrijving van het ding (pot/pan/retrogames etc) enz. Ik ben al een tijdje aan het rondkijken. Op joomla.org kan ik niets vinden. Weet hier iemand iets? Overigens heb ik op het moment 1.5, maar voor een goede module ga ik graag terug.

Het probleem met google is dat collector/collections/verzameling etc veel vermeldingen geeft, maar allemaal gaan over verzamelingen joomla extensies.

rikoos
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer

Re: bestaan er verzamelaars modules?

Post by rikoos » Thu Dec 13, 2007 2:50 pm

Heb je hiervoor echt een nieuw iets nodig? De standaard functionaliteit kom je ver mee als je de secties en categories op een slimme manier gebruikt kom je HEEL ver. Unieke titel zorgt ervoor dat dubbele niet kunnen etc etc template voor de tekst gebruiken en klaar.

Misschien heb je er niets aan maar ik heb zelf een site gemaakt op deze manier, was voor een antiek winkel die al zijn stukken wilde laten zien met een verhaal erbij.

Succes.

Locked

Return to “Modules 1.0.x”