registratie niet automatisch

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
irma
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 29
Joined: Fri Sep 02, 2005 12:44 pm

registratie niet automatisch

Post by irma » Sun Jul 13, 2008 6:28 am

Hoi,
Ik zoek iets.. een eenvoudige module oid. Nu worden de nieuwe gebruikers automatisch geregistreerd als ze zich aanmelden, graag zou ik dat willen dan na toestemming van de admin. (iod)
Ik geloof dat CB dat wel heeft? maar dat is een veel te groot iets, graag iets simpels. Ik gebruik nu de org. module van joomla.
Ik ben heel lang op zoek, wie weet wat???
alvast bedankt!

User avatar
dam-man
Joomla! Exemplar
Joomla! Exemplar
Posts: 7961
Joined: Fri Sep 09, 2005 2:13 pm
Location: The Netherlands
Contact:

Re: registratie niet automatisch

Post by dam-man » Mon Jul 14, 2008 5:59 am

Dit kan ook met de standaard Joomla! - kijk eens in de Globale administration, hier heb je de mogelijkheid. Kijk bij het tabblad 'Site'
Robert Dam - Joomla Forum Moderator
Dutch Boards | Joomla Coding Boards | English Support Boards

irma
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 29
Joined: Fri Sep 02, 2005 12:44 pm

Re: registratie niet automatisch

Post by irma » Mon Jul 14, 2008 9:39 am

Ja dat ken ik maar dat is niet wat ik bedoel, als je dat uitzet dan kunnen mensen zich zowiezo niet registreren.
Het gaat erom, nadat ze het "registratieformulier" ingevuld hebben IK eerst kan zien wie zich wil aanmelden,
Dit is gebruikelijk bij veel forums, ik vind het een makke dat dit niet standaard in Joomla zit,
Nu kunnen mensen zich aanmelden, krijgen een mailtje dat ze op een link moeten klikken en voila.. ze zijn geregistreerd.... Dus ook spammers kunnen gelijk aan de slag of andere exoten.
Ik heb bijv. een comp. Linx op de ste staan, kunnen mensen zelf links toevoegen, maar na dat ik de link heb goed gekeurd. Heel simpel, dus snap eigenlijk niet dat zoiets simpels niet voor de registratie beschikbaar is...
Ik heb al heel veel vragen gezien hierover, maar geen echt simpele oplossing tegen gekomen...(vervangertje van het registratie modutletje of mambotje ;)
Wel een tip om zelf dan maar een formuliertje te maken en dan het zo te doen. Maar daar kleven weer andere nadelen aan...
Ik moet er nog over nadenken.

User avatar
dam-man
Joomla! Exemplar
Joomla! Exemplar
Posts: 7961
Joined: Fri Sep 09, 2005 2:13 pm
Location: The Netherlands
Contact:

Re: registratie niet automatisch

Post by dam-man » Tue Jul 15, 2008 7:39 am

En community builder dan? Heeft die de optie ook niet? als je toch een gezellig samenzijn forum wilt hebben...
Dan heeft CB wel leuke opties voor je in huis :-) Maar volgens mij moet Joomla dit standaard ook kunnen.. Ik kan het alleen zelf zo snel ook even niet vinden
Robert Dam - Joomla Forum Moderator
Dutch Boards | Joomla Coding Boards | English Support Boards

irma
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 29
Joined: Fri Sep 02, 2005 12:44 pm

Re: registratie niet automatisch

Post by irma » Fri Jul 18, 2008 8:49 am

dam-man wrote:En community builder dan? Heeft die de optie ook niet? als je toch een gezellig samenzijn forum wilt hebben...
Dan heeft CB wel leuke opties voor je in huis :-) Maar volgens mij moet Joomla dit standaard ook kunnen.. Ik kan het alleen zelf zo snel ook even niet vinden


Locked

Return to “Modules 1.0.x”