JCE editor

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
MrStoney
Joomla! Intern
Joomla! Intern

JCE editor

Post by MrStoney » Tue Nov 14, 2006 3:08 pm

Ik maak gebruik van de JCE editor.

1 van de functies van de JCE editor is dat je zelf een style sheet kan maken met daarin een aantal stylen.

Het probleem is:
Mijn stylen lijst in de editor werkt prima, en dan ineens na een dag of na een week (verschillend) doet hij het niet meer.

Dit is wat ik allemaal instel:

voobeeld

Code: Select all

.titel
{
  opmaak titel
}
deze nieuwe stylesheet geef je een andere naam dan je standaart template stylesheet.
nadat je dat gedaan heb moet je deze in de zelfde map zetten als je template stylesheet.
Als dit gebeurt is stel je bij de Components>JCE admin>JCE configurations een aantal parameters in

Template CSS classes = No (dit houd in, niet stylen uit je standaart template stylesheet halen maar uit de custom (zelfgemaakte) stylesheet
Custom CSS Classes = text.css (de naam van je custom (zelfgemaakte) stylesheet)

Nu moet je alleen nog deze  custom (zelfgemaakte) stylesheet inladen samen met je template stylesheet op de index.php..

Als dit alles gedaan is dan moet je in je JCE editor een dropdown box kunnen vinden met de standaart waarde "Style" en als je deze uitklapt staan daar de benamingen van je eigen stylen.

Over het algemeen gaat dit goed en is er geen probleem, maar nu komt het bij mij regelmatig voor dat het werkt, en een paar dagen later ineens niet..
Ik kan niet met 100% zeggen dat dit gebeurt op het moment dat ik de site overzet naar een andere host, maar ik heb het gevoel dat dit het geval is.
Mijn configuration.php pas ik wel altijd aan.

Waar stel je in dat je lijst met stylen altijd werkt???
moet je in je configuration.php iets instellen???
in een parameter iets instellen???

Waar ligt dit aan, het is namelijk erg frustrerend, en de enige oplossing die ik nu heb is joomla opnieuw neerzetten in de vorm van alles opniew doen (installatie, content, menu, echt alles)
Last edited by MrStoney on Tue Nov 14, 2006 3:41 pm, edited 1 time in total.

renem
Joomla! Hero
Joomla! Hero

Re: JCE editor

Post by renem » Tue Nov 14, 2006 3:19 pm

rename de custom style sheet eens, en pas je config van JCE eens aan ( aan de nieuwe naam) , kijken wat dat doet ken het probleem helemaal niet overigens.
"Het mooie aan standaards is dat er zoveel zijn om tussen te kiezen.." 
Layoutproblemen Zie>> http://forum.joomla.org/index.php/topic,17708.0.html

MrStoney
Joomla! Intern
Joomla! Intern

Post by MrStoney » Tue Nov 14, 2006 3:21 pm

renem wrote: rename de custom style sheet eens, en pas je config van JCE eens aan ( aan de nieuwe naam) , kijken wat dat doet ken het probleem helemaal niet overigens.
Dat heb ik net 10 min geleden al geprobeerd  :P
Helaas werkt niet.

MrStoney
Joomla! Intern
Joomla! Intern

Post by MrStoney » Tue Nov 14, 2006 3:40 pm

Het werkt nu weer, en het enige wat ik gedaan heb is
- cookies verwijderen
- cache legen
- browser opnieuw opstarten

Dus ik denk dat hij nog ergens een oude stylesheet probeerde inteladen ofzo.. maar het werkt in iedergeval weer  :D

sc00zy
Joomla! Exemplar
Joomla! Exemplar

Post by sc00zy » Tue Nov 14, 2006 6:16 pm

Mod: Verplaatst van Modules naar Mambots forum.
Arjan Menger
https://welldotcom.nl - Puntgaaf Internetbureau

Locked

Return to “Mambots 1.0.x”